Ön Koşul
|
-
|
Ders Dili
|
Türkçe
|
Dersin Sorumlusu
|
Öğr. Gör. Seçil ERMİŞ İPEK
|
Dersi Verenler
|
-
|
Ders Yardımcıları
|
-
|
Kaynaklar
|
SEDEN, P. Yeni Başlayanlar İçin Kurumsal Kimlik ve Marka, Detay Yayıncılık
OLINS, W. (1989), Corporate Identity; How to Make Business Strategy Visible Through Design, Massachusetts: Harvard Businesss School Press.
REIL, V. (1995), Principles Of Corporate Communications, London: Prentice Hall.
SCHIMMIT, S. (1997). Marketing Aesthetics, New York: Free Press.
|
Yardımcı Kitap
|
-
|
Dersin Amacı
|
Ders, kurumsal kimlik oluşturma süreçlerinin incelenmesi ile iletişim tasarımı problemleri çerçevesinde kurumsal kimlik öğelerinin hazırlanması ve sunulması süreçlerini kapsar.
|
Dersin İçeriği
|
Görsel İletişimin başlıca elemanları. Grafik tasarımı belirleyen logo, kurumsal kimlik, yazışma elemanları, afiş,
broşür vb. tasarlama araçlarının iletişim işlevleri. Grafik tasarımın uygulama alanlarına aktarılmasında tasarlama
ve görsel iletişim faktörlerinin tanıtılması, temel bilgilerin verilmesi ve bu alanda uygulamaların yaptırılması. Bir
düşünce, olgu, mal ya da hizmet ve kuruluşun tanıtımına yönelik öğeler kullanılarak tasarım ve uygulamaların
yaptırılması.
|