ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Kurumsal Kimlik Tasarımı GRA320 BAHAR 2+1 S 4
    Öğrenme Çıktıları
    1-Kurumlar için logo logotype hazırlar
    2-Kurumlar için kimlik tasarımları yapar
    3-Kurumlar için kurumsal kimlik oluşturur
    4-Kurumsal kimlik uygulamaları yapar
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Öğr. Gör. Seçil ERMİŞ İPEK
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar SEDEN, P. Yeni Başlayanlar İçin Kurumsal Kimlik ve Marka, Detay Yayıncılık OLINS, W. (1989), Corporate Identity; How to Make Business Strategy Visible Through Design, Massachusetts: Harvard Businesss School Press. REIL, V. (1995), Principles Of Corporate Communications, London: Prentice Hall. SCHIMMIT, S. (1997). Marketing Aesthetics, New York: Free Press.
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Ders, kurumsal kimlik oluşturma süreçlerinin incelenmesi ile iletişim tasarımı problemleri çerçevesinde kurumsal kimlik öğelerinin hazırlanması ve sunulması süreçlerini kapsar.
    Dersin İçeriği Görsel İletişimin başlıca elemanları. Grafik tasarımı belirleyen logo, kurumsal kimlik, yazışma elemanları, afiş, broşür vb. tasarlama araçlarının iletişim işlevleri. Grafik tasarımın uygulama alanlarına aktarılmasında tasarlama ve görsel iletişim faktörlerinin tanıtılması, temel bilgilerin verilmesi ve bu alanda uygulamaların yaptırılması. Bir düşünce, olgu, mal ya da hizmet ve kuruluşun tanıtımına yönelik öğeler kullanılarak tasarım ve uygulamaların yaptırılması.
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster