Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Tanışma ve ders işleyişi hakkında bilgi
|
|
2
|
Kurum kültürü ve kurumsal kimlik kavramlarının tanımı
|
|
3
|
Kurumsal kimlik oluşturmanın önemi ve özellikleri
|
|
4
|
Örnek inceleme çeşitli markaların kurumsal kültür, kimlik ve markalaşma süreçlerinin incelenmesi
|
|
5
|
Kurumsal kimlik kataloglarının incelenmesi
|
|
6
|
Kurumsal kimliği yapılacak firmaların seçilmesi veya bulunması
|
|
7
|
Kurumsal kimlik çalışmaları logo ve renk seçimleri, kartvizit, antetli, zarf
|
|
8
|
Değerlendirme yapılması ve çalışmalara devam edilmesi.
|
|
9
|
Kurumsal kimlik kitapçığı nedir. Örnek incelenmesi. Seçilen 3 şirketin ve diğer örnek kurumsal kimlik kitapçıklarının incelenmesi
|
|
10
|
Kurumsal kimlik kitapçığı oluşturma süreçlerinin incelenmesi
|
|
11
|
Kurumsal kimlik kitapçığı oluşturma
|
|
12
|
Proje kapsamında kurumsal kimlik çalışmalarında; logo ve logotype çalışmalarının sonuçlandırılması ve kurumsal font aile/ailelerinin tartışılması
|
|
13
|
Katalogların getirilen standartların grafik tasarım acısından incelenmesi ve eksiklerin tamamlanması
|
|
14
|
Kurumsal kimlik kataloglarının baskı haline getirilmesi ve sunumu
|
|