ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Üç Boyutlu Grafik Tasarım II GRA411 GÜZ 2+1 S 4
    Öğrenme Çıktıları
    1-. 3D ortamda dijital çizim yapar
    2-3D ortamda dijital boyama yapar
    3-3D modelleme tekniklerini uygular
    4-. 3D modellere doku ve ışık ekler
    5-3D modellere özel efektler ekler
    6-3D modellerden animasyon oluşturur
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Öğr.Gör. Serkan Vural
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar Nezih Kambur, 3d studio max görselleştirme ve modelleme, İstanbul 2005, pusula yayınları Emrah Çelik, 3d studio max 9 görselleştirme, İstanbul 2007, Değişim Yayınları
    Yardımcı Kitap Maya Zbrush - Karakter Modelleme - Nebi Yıkaroğlu - Kodlab Yayın Dağıtım / Bilgisayar-Program Eğitimi Dizisi Szabo, Michael, Cinema 4D CookBook, 2012 Packt Publishing, Mumbai.
    Dersin Amacı Öğrencilerin bilgisayar desteği ile üç boyutlu modelleme tekniğini kullanarak özgün ve yaratıcı tasarımlar yapabilmesi.
    Dersin İçeriği Üç boyutlu modelleme teknikleri ve yöntemleri. Vektör sistemi içinde üçüncü boyut. Doku, ışık, kamera ve hareket gibi kavramların öğretilmesi.
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster