ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Üç Boyutlu Animasyon GRA416 BAHAR 3+1 S 5
    Öğrenme Çıktıları
    1-Animasyon ve üç boyutlu animasyon ile ilgili edinilen kavramsal, estetik ve teknik bilgileri tasarımlarında kullanır
    2-Başlıca animasyon tasarımcıları, eserleri ve farklı animasyon üslupları hakkında fikir ve yorum sahibi olur
    3-Üç boyutlu animasyon yazılım ve materyallerini kullanarak tanımlar
    4-Animasyon tasarlama sürecinde gerekli olan çizim teknik ve becerisine sahip olur
    5-Tasarımının estetik boyutu hakkında fikir sahibi olur
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Öğr.Gör. Serkan Vural
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar Animasyon; Dilara Özer: Kök Yayıncılık , Uygulama ve Kavram Kitapları Grafik ve Animasyon; Kolektif: Kodlab Animasyon`un Kutsal Kitabı; Maureen Furniss: Karakalem Kitabevi Yayınları
    Yardımcı Kitap Rekreasyon ve Animasyon; Atila Hazar: Detay Yayıncılık
    Dersin Amacı Üç boyutlu animasyon ile ilgili kavramsal, plastik, estetik ve teknik bilgi sahibi olma, üç boyutlu animasyon tasarımında kullanılan başlıca yazılım ve materyalleri tanımlayabilme ve bu bilgi ve becerileri kullanarak üç boyutlu modelleme ve animasyon uygulamaları yapabilme
    Dersin İçeriği Üç boyutlu modelleme ve animasyon teknikleri ve yöntemleri. Vektör sistemi içinde üçüncü boyut. Doku, ışık, kamera ve hareket.
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster