ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Medya Okuryazarlığı STV312 BAHAR 2+0 Fakülte S 3
    Öğrenme Çıktıları
    1-Farklı okuma-yazma biçimlerini bir araya getirir.
    2-Medya metinlerinin maniple edici özelliklerini tanır.
    3-Medya içeriklerini karşılaştırır.
    4-Geleneksel ve dijital okuryazarlık arasındaki farkları değerlendirir.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Öğretim Görevlisi Ahmet Fatih Yılmaz
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1- Durur, E.K. (2016). Medya Okuryazarlığı. Ankara, Siyasal Kitabevi. K2- İnal, K. (2016). Medya Okuryazarlığı El Kitabı. Ankara, Ütopya Yayınevi. K3- Freire, P. Macedo, P. (1998). Okuryazarlık Sözcükleri ve Dünyayı Okuma. Ankara, İmge Kitabevi Yayınları. K4- Kaplan, Y. Akkaya C. (2014). Spor Kültürü ve Türkiye`de Spor. s.114-119. IntJSCS. K5- Onursoy, S. (2017). Görsel Kültür ve Görsel Okuryazarlık. s.47-54. Türk Kütüphanecilği.
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Medya metinleri üzerine eleştirel düşünme becerisini kazandırmayı amaçlayan bu ders, öğrencilere medya içeriklerine yönelik farkındalık kazandırmayı amaçlamaktadır.
    Dersin İçeriği medya okuryazarlığı, eleştirel düşünce, medya metinleri, içerik analizi,
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster