Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Okuma-yazma, Okuma yazmanın işlevleri, okuma-yazma yaklaşımları
|
K3- s.72-81 Okuma eyleminin önemi
|
2
|
Okuryazarlık Kavramı ve Medya okuryazarlığı
|
K1- s.287-327 Türkiye`de medya okuryazarlığının 10. yılı + K2- s.29-54 Medya okuryazarlığı
|
3
|
Medya Okuryazarlığı ilkeleri
|
K2- s.55-72 Medya okuryazarlığı ilkeleri.
|
4
|
Kuramsal Yaklaşımlar
|
K2- s.83-87 Medya Okuryazarlığında Farklı kuram, yaklaşım ve tartışmalar.
|
5
|
Eleştirel Medya Okuryazarlığı
|
K1- s.23-53 Kuram ve araştırma boyutuyla medya okuryazarlığı + K2- s.93-136 Medya okuryazarlığına eleştirel yaklaşımlar.
|
6
|
Sosyal Medya
|
K1- s.131-157 Twitter`da Eğlence Trolleri + K2- s.145-159 Sosyal Medya Okuryazarlığı.
|
7
|
Medya Okuryazarlığı Tanımları Üzerine Tartışma
|
K1, K2
|
8
|
Birinci Sayfa Analizi
|
K1, K2
|
9
|
Reklamlar
|
K1- s.189-231 Eleştirel Reklam Okuryazarlığı
|
10
|
Sağlık Okuryazarlığı
|
K1- s.231-265 Sağlık Okuryazarlığı ve Medya
|
11
|
Kültür-Sanat-Magazin Okuryazarlığı
|
K1- s.198-209 Enformasyonel Okuryazarlık + K5- s.47-54 Görsel Kültür ve Görsel Okuryazarlık.
|
12
|
Spor Okuryazarlığı
|
K4- s.114-119 Spor Kültürü ve Türkiye`de Spor.
|
13
|
Dijital Okuryazarlık
|
K2- s.154-159 Sosyal Medya Okuryazarlığı
|
14
|
RTÜK ve Medya Okuryazarlığı
|
K1- s.327-359 Radyo Televizyon Üst Kurulunun Medya Okuryazarlığı Alanındaki Rolü
|