Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Temel 2D ve3D kavramlarını tanımak
|
K1 B1, B2
|
2
|
2D ve 3D programların temel kavramlarını tanımak ve kavramak
|
K1 B3, B4
|
3
|
3D Programlar - 3D Max, Maya, Cinema 4D, Zbrush, BodyPaint incelemek, sonrasında, hangi sorunla karşılaşırsak hangi programla çözebileceğimiz konusunda bilgi edinmek
|
K2 s.249-275
|
4
|
Program İncelemeleriyle beraber prograların kullanım alanlarına ilişkin araştırma yaparak, programlar hakkında detaylı bilgiye sahip olmak
|
K2 s.213-249
|
5
|
3D Programlarda standart olarak var olan Nesneler tanımak ve standart nesnelerin özelliklerine göre bazı objeler oluşturmak
|
K3 s.73-96
|
6
|
3D Programlardaki standart nesnelerin dönüşme özelliklerini kavramak ve uygulamalar yaparak tüm özelliklerine hakim olmak
|
K3 s.4-52
|
7
|
Tüm önceki konuları toparlayıcı bir uygulama yapmak
|
Uygulama 1
|
8
|
Modelleme ve Çeşitlerini öğrenmek
|
K3 B2
|
9
|
Modelleme tekniklerinden Katı Modelleme Tekniğini kavramak ve örnekler inceleyerek kolay uygulama yöntemlerini anlamak
|
K3 s.127-178
|
10
|
Uygulamalar ile tekniği geliştirmek
|
Uygulama 2
|
11
|
Modelleme tekniklerinden Organik Modelleme Tekniğini kavramak ve örnekler inceleyerek kolay uygulama yöntemlerini anlamak
|
K1 B17
|
12
|
Uygulamalar ile tekniği geliştirmek
|
Uygulama 3
|
13
|
Nurbs Modeling Uygulamaları ve Tekniklerini kavramak
|
K2 s.299-327
|
14
|
Modellemede Spline Kullanımları ve Effektleri tanımak ve uygulamalardaki etkinliklerini kavramak
|
K3 s.260-290
|