ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Reklamcılığa Giriş STV305 GÜZ 3+0 Fakülte S 4
    Öğrenme Çıktıları
    1-Temel reklamcılık kavramlarını tanır.
    2-Reklam mecralarına göre yaratıcı fikirler hazırlar.
    3-Pazarlama ve reklam ilişkisini tanır.
    4-Reklam prodüksiyonu planlar.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Öğr. Gör. Salih KÖSE
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1. Kocabaş, F., Elden, M. (1999). Reklamcılık; Kavramlar, Kararlar, Kurumlar. İletişim Yayınları, İstanbul. K2. Şimşek, S. (2006). Reklam ve Geleneksel İmgeler. Nüve Kültür Merkezi Yayınları, İstanbul. K3. Akbulut, N. T., Balkaş, E. E. (2006). Adım Adım Reklam Üretimi Reklam Filmi Prodüksiyonu. Beta Yayınları, İstanbul. K4. Şimşek, S. (2008). Küresal Marka Reklamları. Literatürk, İstanbul.
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Temel reklamcılık bilgilerini almış öğrencilerin çeşitli reklamcılık prodüksiyonu uygulamaları yaparak mesleki deneyim elde etmelerini amaçlar.
    Dersin İçeriği Reklam, prodüksiyon, reklam yazarlığı, yaratıcı yazarlık, çekim aşamaları, çekim süreci konularını içermektedir.
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster