ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    BİLGİSAYAR DESTEKLİ YÜZEY TASARIMLARI II MTT312 BAHAR 3+1 S 4
    Öğrenme Çıktıları
    1-Bilgisayar destekli nakış desen programlarını kullanır.
    2-Bilgisayar ortamında nakış desen sistemi işlemlerini kullanarak geleneksel ve çağdaş desen tasarımları yapar.
    3-Sanayi nakış makinasında çeşitli işleme uygulamaları yapar.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Dr. Öğrt. Üyesi Emine KOÇAK
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar -
    Yardımcı Kitap EOS Nakış Desen Sistemi Program Kılavuzu Accurate Nakış Desen Sistemi Program Kılavuzu
    Dersin Amacı Nakış desen programında yer alan parametre ayarlarını kullanarak, geleneksel ve çağdaş desen tasarımları yaparak, sanayi nakış makinasında uygulamak.
    Dersin İçeriği Dosya işlemleri (tarayıcı kullanma, yeni desene başlama, yapılmış deseni açma/ kaydetme, vb.) hakkında bilgi verme. Desen üzerinde basit nakış iğneleri (aplike, kanaviçe v.b.) parametre, seçenekler vb. işlemlerini uygulama. Nakış desen sistemi işlemlerini kullanarak geleneksel nakış tasarımı yapılması. Desen üzerinde Maraş işi, sarma parametre, seçenekler vb. işlemlerinin uygulanması. Nakış desen sistemi işlemlerini kullanarak geleneksel nakış tasarımı yapılması. Hazırlanan desen tasarımlarının sanayi makinasına aktarımlarının yapılması. Hazırlanan nakış desenlerinin sanayi makinasında işlenmesi. Nakış desen sisteminde geleneksel nakış desen tasarımları yapılması. Nakış desen sisteminde çağdaş nakış desen tasarımları yapılması. Geleneksel tarzda hazırlanan desen tasarımlarının sanayi makinasına aktarımlarının yapılması. Desen üzerinde parametre, seçenekler vb. işlemlerini uygulama. Çağdaş tarzda hazırlanan yeni nakış desenlerinin sanayi makinasında işlenmesi. Sanayi nakış makinasında çeşitli işleme uygulamaları yapılması. Bitim işlemleri.
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster