ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    MODA PAZARLAMA MTT315 GÜZ 2+0 S 3
    Öğrenme Çıktıları
    1-Tekstil ve moda endüstrisindeki pazarlama yöntemlerini tanımlar.
    2-Pazarlamada fiyatlandırma ve tutundurma faaliyetlerinin önemini açıklar.
    3-Sektör tarafından uygulanan pazarlama planlarını ve stratejik pazarlama özelliklerini tanımlar.
    4-Moda pazarlamada satış ve reklâm kanallarını açıklar.
    5-Pazar ve tüketici ilişkisini analiz eder.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Dr.Öğr.Üye. Arzu EVECEN
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları Öğr.Gör. Ceren ÖZ
    Kaynaklar Çivitçi, Ş. (2004). Moda Pazarlama, Asilyayın, Ankara. Karafakıoğlu, M. (2006), Pazarlama ilkeleri, Literatür yayınları.İstanbul.
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Tekstil ve moda endüstrisinde uygulanan pazarlama stratejilerini, pazarlama planlamalarını, tutundurma yöntemlerini ve markalaşma yöntemlerini kavramak.
    Dersin İçeriği Dersin hedef ve davranışları hakkında bilgi verme. Pazarlama kavramının tanımı, kapsamı ve süreci hakkında bilgi verme. Pazarlama faaliyetlerinin moda endüstrisindeki yeri ve önemine değinme. Moda pazar araştırması ve pazarlama stratejilerini inceleme. Moda pazar çeşitleri hakkında bilgi verme. Moda pazarlama süreci hakkında bilgi verme. Modada tüketici davranışları hakkında bilgi verme. Moda pazarlamada ürün oluşturma hakkında bilgi verme. Moda pazarlamada marka çalışmaları hakkında bilgi verme. Moda pazarlamada fiyatlandırma çalışmalarını ve yöntemlerini inceleme. Moda pazarlamada dağıtım kanallarını inceleme. Moda pazarlamada tutundurma faaliyetleri hakkında bilgi verme. Moda pazarlamada markalaşma yöntemlerini inceleme. Türk hazır giyim sektörünün moda pazarlama yapısını ve stratejilerini inceleme.
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster