Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Dersin hedef ve davranışları hakkında bilgi verme.
|
|
2
|
Pazarlama kavramının tanımı, kapsamı ve süreci hakkında bilgi verme.
|
|
3
|
Pazarlama faaliyetlerinin moda endüstrisindeki yeri ve önemine değinme.
|
|
4
|
Moda pazar araştırması ve pazarlama stratejilerini inceleme.
|
|
5
|
Moda pazar çeşitleri hakkında bilgi verme.
|
|
6
|
Moda pazarlama süreci hakkında bilgi verme.
|
|
7
|
Modada tüketici davranışları hakkında bilgi verme.
|
|
8
|
Moda pazarlamada ürün oluşturma hakkında bilgi verme.
|
|
9
|
Moda pazarlamada marka çalışmaları hakkında bilgi verme.
|
|
10
|
Moda pazarlamada fiyatlandırma çalışmalarını ve yöntemlerini inceleme.
|
|
11
|
Moda pazarlamada dağıtım kanallarını inceleme.
|
|
12
|
Moda pazarlamada tutundurma faaliyetleri hakkında bilgi verme.
|
|
13
|
Moda pazarlamada markalaşma yöntemlerini inceleme.
|
|
14
|
Türk hazır giyim sektörünün moda pazarlama yapısını ve stratejilerini inceleme.
|
|