ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Pazarlama Yönetimi İŞL202 BAHAR 3+0 Z 5
    Öğrenme Çıktıları
    1-Pazarlama planı ve stratejik pazarlama planlaması kavramlarını tanımlayarak stratejik pazarlama planı geliştirir.
    2-Etkin markalama stratejileri geliştirir.
    3-Ambalaj ve etiketleme sorunlarını çözümler.
    4-İşletme için rekabet analizi yapar.
    5-Endüstriyel pazarlara yönelik pazarlama stratejileri geliştirir.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu -
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar Hamdi İSLAMOĞLU, (2009), Pazarlama Yönetimi, Beta Yayınevi. Tuncer TOKOL, Pazarlama Yönetimi, Nobel Yaynıevi.
    Yardımcı Kitap Cemal YÜKSELEN, ( 2007), Pazarlama İlkeler Yönetim ve Örnek Olaylar, Detay Yayıncılık.
    Dersin Amacı Öğrencilerin pazarlama yönetim süreci, pazarlama planları, yeni ürün geliştirme, marka, rekabet analizi, talep ölçümü ve endüstriyel pazarlar hakkında temel bilgiler edinmeleridir.
    Dersin İçeriği -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster