ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Hizmet Pazarlaması İŞL332 BAHAR 3+0 Fak./ Üni. S 6
    Öğrenme Çıktıları
    1-Pazarlama ve hizmetlerin gelişimini açıklayabileceklerdir.
    2-Hizmetlerin tanımını, çeşitlerini ve sınırları ile özelliklerini açıklayabileceklerdir.
    3-Hizmet ve ürün pazarlaması arasındaki farkları açıklayabileceklerdir.
    4-Hizmet sektöründe ürün tasarımı yapabileceklerdir.
    5-Hizmet işletmelerine yönelik fiyatlandırma stratejisi belirleyebieceklerdir.
    6-Hizmet sektöründe arz ve talep yönetimi konularında analiz yapabileceklerdir
    7-Hizmet sektöründe müşteriler ile ilişki kurabileceklerdir.
    8-Hizmet işletmelerinin stratejilerini değerlendirebileceklerdir.
    Ön Koşul İŞL201 Pazarlama Temelleri (İlkeleri)
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu -
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar Ayşe sevgi Öztürk (2006)Hizmet Pazarlaması, Ekin Kitabevi. Ahmet H. İSLAMOĞLU vd. (2006) Hizmet Pazarlaması, Beta Yayıncılık
    Yardımcı Kitap Kasım KARAHAN (200) Hizmet Pazarlaması, Beta Yayıncılık.
    Dersin Amacı Öğrenciye; hizmet sektörünün dünyadaki gelişimini izleyerek hizmetlerin ne olduğunu kavrayabilme, hizmet ile somut malı birbirinden ayırt edebilme, hizmet pazarlamasında pazarlama karması elemanlarını kavrayabilme ve hizmet işletmeleri için pazarlama karması stratejilerini teorik ve pratik anlamda kavrama ve yorumlama bilgi ve becerilerini temel düzeyde kazandırmaktır.
    Dersin İçeriği -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster