ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Dersin Tanıtımı ve Giriş
    2 Girişimci Pazarlamanın Tanımı
    3 İnovasyon Yayılımı Teorisi
    4 Hedef Pazar Seçim Süreci
    5 Hedef Pazar Seçim Süreci
    6 Ürünün Tanımlanması ve Değer Sunumu
    7 Ürün/Hizmet Geliştirme
    8 Marka Konumlandırması
    9 Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Fiyatlama
    10 Dönem Sonu Tekrarı ve Tartışma
    11 Öğrenci Sunumları: Grup Projesi-Yeni Girişim Pazarlama Planı
    12 Öğrenci Sunumları: Grup Projesi-Yeni Girişim Pazarlama Planı
    13 Öğrenci Sunumları: Grup Projesi-Yeni Girişim Pazarlama Planı
    14 Öğrenci Sunumları: Grup Projesi-Yeni Girişim Pazarlama Planı
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster