ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Pazarlama Araştırmaları İŞL436 BAHAR 3+0 S 6
    Öğrenme Çıktıları
    1-Araştırma planı oluşturur.
    2-Nicel ve nitel ölçme yöntemlerini bilir
    3-Verileri analize hazırlar.
    4-Verileri yorumlayarak ileri dönük tahminler yapar.
    5-İşletmelere pazarları ile ilgili çözümler üretir.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu -
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar Bahtışen KAVAK, (2008), Pazarlama Araştırmaları Tasarım ve Analiz, Hacettepe Üniversitesi Yayınları. Mahir Nakip, (2008), Pazarlama Araştırmaları, Seçkin Yayıncılık. Ercan Gegez, (2007) Pazarlama Araştırmaları, Beta Yayıncılık.
    Yardımcı Kitap Kemal KURTULUŞ, (2010), Araştırma Yöntemleri, Türkmen Kitabevi.
    Dersin Amacı Öğrencinin işletmelerin karşılaşacağı pazarlama problemleri karşısında etkin bir araştırma planı yapması, veri toplayarak analiz sonucunda işletmelere çözüm üretebilmesidir. Ayrıca olaylar yardımı ile öğrenin problem çözme yeteneğini geliştirmektir.
    Dersin İçeriği -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster