ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Uluslararası Pazarlama İŞL438 GÜZ-BAHAR 3+0 Fakülte S 6
    Öğrenme Çıktıları
    1-Uluslararası pazarlama kavramını açıklar.
    2-Uluslararası ticareti açıklar.
    3-Uluslararası pazar fırsatları için pazar araştırması yapar.
    4-Uluslararası pazarlar için satış önerisi hazırlar.
    5-İhracat işlemlerini takip eder.
    6-Etkin bir uluslararası pazarlama kampanyası oluşturur.
    7-İşletmelerinin uluslararası pazarlama stratejilerini değerlendirir.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe/İngilizce
    Dersin Sorumlusu -
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar Cem KOZLU (2000) Uluslararası Pazarlama, İşbankası Yayınları Ferhat ECER, Murat CANITEZ (2006), Uluslararası Pazarlama, Gazi Kitabevi
    Yardımcı Kitap Mehmet KARAFAKİOĞLU (2008), Uluslararası Pazarlama Yönetimi, Beta Basım
    Dersin Amacı Öğrenciye; uluslararası pazarlama ve uluslararası ticareti kavrayabilme, uluslararası pazarlamayı etkileyen çevresel faktörleri anlayabilme, çok uluslu şirketlerin yapılarını öğrenmek için gerekli bilgi ve becerileri temel düzeyde kazandırmaktır.
    Dersin İçeriği -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster