ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    PAZARLAMADA ÖZEL BAŞLIKLAR I İŞL431 GÜZ-BAHAR 3+0 Fakülte S 6
    Öğrenme Çıktıları
    1-Teori ve/veya uygulamaya katkısı olan bir araştırma konusu belirler
    2-Konu kapsamında gereken literatür araştırmasını yapar
    3-Çalışma planı taslağı hazırlar
  • AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
  • EtkinlikKatkı Yüzdesi

    (100)

    SayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
    Ders Süresi (Hafta x Ders Saati)14342
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)14342
    Ödevler1011010
    Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) 0000
    Ara Sınavlar (sınav + hazırlık)3014040
    Proje0000
    Laboratuar 0000
    Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) 6015050
    Diğer 0000
    Toplam İş Yükü(Saat)   184
    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)     6,13 ---- (6)
    Dersin AKTS Kredisi   6
  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Dersin Tanıtımı ve Giriş K1 BÖLÜM 1
    2 Pazarlama Araştırmasının Amaçları K1 BÖLÜM 2
    3 Pazarlama Araştırma Süreci K1 BÖLÜM 3
    4 Problem Tanımlama K1 BÖLÜM 4
    5 Değişkenlerin Belirlenmesi K1 BÖLÜM 5
    6 Araştırma Sorusu Oluşturma K1 BÖLÜM 6
    7 Hipotez Oluşturma K1 BÖLÜM 7
    8 Pazarlama Araştırmalarında Etik Sorunlar K1 BÖLÜM 8
    9 Kalitatif Araştırma K1 BÖLÜM 9
    10 Kantitafi Araştırma K1 BÖLÜM 10
    11 Deneysel Araştırma K1 BÖLÜM 11
    12 Ölçek Bulma K1 BÖLÜM 12
    13 Anket Formu Oluşturma K1 BÖLÜM 13
    14 Örnekleme K1 BÖLÜM 14
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe/İngilizce
    Dersin Sorumlusu Prof. Dr. Emre Şahin DÖLARSLAN
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1. Kavak B. (2008). Pazarlama Araştırmaları Tasarım ve Analiz, Hacettepe Üniversitesi Yayınları.
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Pazarlama bitirme projesi kapsamında yapılacak olan uygulamalı çalışmaya teorik zemin hazırlamak.
    Dersin İçeriği -
  • Program Yeterlilik Çıktıları
  • Program Yeterlilik Çıktıları Katkı Düzeyi
    1 İşletme alanında problem çözmeyi bilmek, analitik ve bütünsel bir bakış açısına sahip olmak ve stratejik düşünmeyi prensip haline getirmek 4
    2 İşletme alanında edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirmek, yaşam boyu öğrenme yaklaşımını benimsemek, bilgilerini yenilemeye ve sürekli geliştirmeye yönlendirmek 2
    3 İşletme alanında öğrendiklerini firma/kurum bünyesinde analiz etmek, yorumlamak, düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarmak 3
    4 İş hayatında kalite ve üretkenlik ilkelerini bilmek ve uygulamak -
    5 İşletme alanında öğrendiği kavram ve düşünceleri, ulusal ve uluslararası boyutta yorumlamak, karşılaştırmalı ve disiplinler arası analiz yapıp uygulamak -
    6 Inovatif/yaratıcı ve yenilikçi düşünmek, öğrenilen bilgileri sadece benzer durumlara değil, yeni ve alışılmamış ortamlara da uygulamak 3
    7 Liderlik vasıflarını kazanmak ve başarı ile uygulamak -
    8 Bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk almak, açık fikirli, eleştiriye açık, yapıcı ve özgüven sahibi olmak, etkin ve verimli çalışmak 4
    9 Bulunduğu bölgenin ekonomisini çok iyi tanımak, hem yerel hem de küresel düşünüp, öğrenileni uygulamak -
    10 İşletme alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar programları ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanmak -
    11 İş etiğinin değerlerine uymanın gereğini özümsemek, işletme alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması ve uygulanması aşamalarında her şart altında toplumsal, bilimsel ve etik değerlere sahip olmak ve uygulamak -
    12 Bir yabancı dili kullanarak işletme alanı ile ilgili bilgileri izlemek ve meslektaşları ile iletişim kurmak -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster