ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    PAZARLAMA İLKELERİ İŞL201 GÜZ 3+0 Fakülte Z 5
    Öğrenme Çıktıları
    1-Pazarlamanın günümüz dünyasındakini önemini özetler
    2-Pazarlama kavramının tarihsel gelişimini özetler
    3-Pazarlamanın temel kavramlarını tanımlar
    4-Tüketici davranışını yorumlar
    5-Pazarlama karması elemanlarını tanımlar
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Emre Şahin Dölarslan
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1. Eser Z., Korkmaz S., & Öztürk S.A.(2020). Pazarlama, Siyasal Kitabevi.
    Yardımcı Kitap
    Dersin Amacı Öğrencilerin pazarlamanın gelişimi, pazarlama çevresi, tüketici davranışları, hedef kitle belirleme, ürün geliştirme, dağıtım ve fiyatlandırma konuları hakkında temel bilgiler edinmeleridir.
    Dersin İçeriği Pazarlamanın tarihsel gelişimi, pazarlama çevresi, tüketici davranışları, hedef kitle belirleme, ürün geliştirme, dağıtım ve fiyatlandırma
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster