Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
İktisat Sosyolojisine Giriş
|
K3 Bölüm 1
K4 Giriş Bölümü
|
2
|
İktisat ve Sosyoloji İlişkisine Genel Bakış
|
K2 Bölüm 1
K3 Bölüm 2
|
3
|
İktisat Sosyolojisinin Doğuşu: İlk Düşünürler, Teorisyenler Ve Temel Kavramlar
|
K2 Bölüm 2
K3 Bölüm 1
|
4
|
İktisat Sosyolojisinin Klasik İktisat Teorisi Eleştirisi
|
K2 Bölüm 2
K5 Bölüm 1
|
5
|
İktisat Sosyolojisine Karşılaştırmalı ve Tarihsel Yaklaşımlar
|
K1 Bölüm 1
|
6
|
Gücün,Kurumların ve Sosyal Ağların İktisadi Davranışa Etkisi I: Karl Marx?ta İktisat ve Toplum
|
K1 Bölüm 1
K4 Bölüm 3
|
7
|
Yapısalcı Güç Kuramcıları
|
K1 Bölüm 1
K2 Bölüm 3
|
8
|
Gücün,Kurumların ve Sosyal Ağların İktisadi Davranışa Etkisi II: Max Weber ve Werner Sombart?da İktisat, Din ve Toplum İlişkisi
|
K1 Bölüm 1
K2 Bölüm 4
|
9
|
Sosyolojik Kurumsalcılar
|
K1 Bölüm 1
K4 Bölüm 6
|
10
|
Gücün,Kurumların ve Sosyal Ağların İktisadi Davranışa Etkisi III: Simmel ve Durkheim?da Sosyal Ağlar ve Roller
|
K1 Bölüm 1
K5 Bölüm 1
|
11
|
Sosyal Ağ Kuramcıları
|
K1 Bölüm 1
K5 Bölüm 2
|
12
|
Klasik İktisat Sosyolojisi Işığında Yeni İktisat Sosyolojisi I: Küresel Kapitalizm
|
K5 Bölüm 2
|
13
|
Klasik İktisat Sosyolojisi Işığında Yeni İktisat Sosyolojisi II: Kültür Endüstrisi
|
K5 Bölüm 2
|
14
|
Klasik İktisat Sosyolojisi Işığında Yeni İktisat Sosyolojisi III: Tüketim Kültürü
|
K5 Bölüm 2
|