ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Bankacılıkta Pazarlama ve Satış Yönetimi BAF218 BAHAR 3+0 Z 3
    Öğrenme Çıktıları
    1-Bankaların ürün ve hizmetlerini tanır.
    2-Bankacılık hizmetlerinde müşterilerin tüketici haklarını tanımlar.
    3-Bankacılıkta müşteri memnuniyetini ve önemini yorumlar.
    4-Bankacılık ürün ve hizmet pazarlama/satış süreçlerini yorumlar.
    5-Banka ürünlerinin pazarlanmasında kullanılan alternatif dağıtım kanallarını tanır.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Dr. Öğr. Üyesi Melek YILDIZ
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1: Öztürk, A., ve Güven, Ö.F. (2019). Bankacılık ve sigortacılıkta pazarlama. Beta Basım Yayım, İstanbul. K2: Fındık, T. (2010). Bankacılar için pratikte satış, 105 satış taktiği başarılı satış hikayeleri. Pia Yayınları, İstanbul.
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Bu dersin amacı; bankacılık ürün ve hizmetlerinin pazarlamasına ilişkin stratejilerini, pazarlama ve satış süreçlerini açıklamak, banka müşterilerinin tüketici hakları ve memnuniyeti konusunda bilinçlendirmektir.
    Dersin İçeriği Banka Kavramı, Tarihçesi, Fonksiyonları ve Sınıflandırması, Pazarlama ve Bankacılık İlişkisi, Pazarlama Anlayışının Gelişimi, Bankacılıkta Hizmetler ve Özellikleri, Örnek Olay, Bankacılık Ürün ve Hizmetlerinde Fiyatlama, Örnek Olay ve Analizi, Bankacılık Ürün ve Hizmetlerinde Dağıtım, Örnek Olay ve Analizi, Bankacılık Ürün ve Hizmetlerinde Tutundurma, Örnek Olay ve Analizi, Bankalarda Müşteri Memnuniyeti ve Önemi, İlişkisel Pazarlama ve Müşteri Sadakati, Bankacılıkta Satışa Hazırlık, Banka İçinde Satış, Banka Dışında Satış, Alınan Taleplerin Sonuçlandırılması, Satışları Yönetmek ve İzlemek, Satışa Son Bir Bakış, Kısa Kısa Satış Taktikleri, Satışta Başarılı Olmak İçin Anahtar Kelimeler
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster