ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Bankacılığın Tarihçesi ve Organizasyon Yapısı
    2 Bankacılıkta Pazarlama Anlayışının Gelişme Süreci, Pazarlamada Yönetim Süreci, Bankacılık Hizmetleri Pazarının Belirlenmesi
    3 Bankacılıkta Müşteri Segmentasyonu
    4 Bankalarda Ürün ve Hizmet Geliştirme, Bankalarda Hizmet Kalitesi
    5 Bankacılık Ürün ve Hizmetlerinde Fiyatlama, Örnek Olay ve Analizi
    6 Bankacılık Ürün ve Hizmetlerinde Dağıtım, Örnek Olay ve Analizi
    7 Bankacılık Ürün ve Hizmetlerinde Tutundurma, Örnek Olay ve Analizi
    8 Bireysel Krediler ve Pazarlama Stratejileri
    9 Ticari Krediler ve Pazarlama Stratejileri
    10 Mevduat, Kredi Kartı, Bireysel Emeklilik, Özel Yatırım Ürünleri ve Pazarlama Stratejileri
    11 Bankacılık Hizmetlerinde Müşterilerin Tüketici Hakları
    12 Bankacılık Hizmetlerinde Müşteri Memnuniyeti
    13 Takipteki Krediler
    14 Kredi Alacaklarının Takibinde Müşteri Memnuniyeti
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster