Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Sendika kavramı ve unsurları
|
K1 Bölüm 1, K2
|
2
|
Sendikacılığın Doğuşu ve Tarihi Geçmişi
|
K1 Bölüm 1, K2
|
3
|
Sendika Hakkı ve Hürriyeti
|
K1 Bölüm 1, K2
|
4
|
Sendikal Örgütlenme Modelleri
|
K1 Bölüm 1, K2
|
5
|
Sendika Türleri
|
K1 Bölüm 1, K2
|
6
|
Sendikal Faaliyetler
|
K1 Bölüm 1, K2
|
7
|
Sendika Siyaset İlişkisi
|
K1 Bölüm 1, K2
|
8
|
Uluslararası Sendikacılık
|
K1 Bölüm 1, K2
|
9
|
21. yyda Sendikalarda Meydana Gelen Dönüşüm Ve Sendikacılığın Geleceği
|
K1 Bölüm 1, K2
|
10
|
Dünya Sendikacılığından Örnekler
|
K1 Bölüm 2, K2
|
11
|
Türkiyede Sendikacılık
|
K1 Bölüm 3, K2
|
12
|
Cumhuriyet Öncesi Dönem Sendika Uygulamaları
|
K1 Bölüm 3, K2
|
13
|
Kamu Sendikaları
|
K1 Bölüm 3, K2
|
14
|
Endüstri 4.0 ve Sendikalar
|
K2
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
İşletmelerin ihtiyaç ve beklentilerine uygun insan kaynağını seçebilme, değerlendirebilme.
|
-
|
2
|
Çalışma yaşamına yönelik mevzuat hükümlerini ve yargı kararlarını düzenli olarak takip edebilme, analitik bir bakış açsıyla tahlil edebilme ve söz konusu hüküm ve kararları iş uyuşmazlıklarının çözümünde kullanabilme.
|
3
|
3
|
İktisadi olayları sebep, sonuç ve nitelikleri ile kavrayabilme; ekonomik gelişmeleri yakından takip edebilme, izleyebilme, yorumlayabilme ve karar süreçlerinde kullanabilme.
|
4
|
4
|
Kariyer yönetiminde bilinçlenebilmek ve mesleki özgüven kazanabilmek için akademik ve güncel bilgi kaynaklarını kullanabilme.
|
-
|
5
|
Sosyal politikanın temel ilke, kural ve güncel konularını, ülkenin koşulları ve uluslararası genel kabul gören normlar çerçevesinde sorgulayabilme ve yorumlayabilme.
|
-
|
6
|
İnsan davranışlarını etkileyen toplumsal faktörleri değerlendirebilme.
|
-
|
7
|
Global ve yerel çalışma yaşamında bireysel davranışların psikososyal yapısını analiz edebilme, yönlendirebilme ve etkili iletişim, takım çalışması gibi konularda mesleki bilince sahip olabilme.
|
-
|
8
|
Emek piyasalarının yapısı ve işleyişi ile ilgili temel dinamikleri kavrayabilme.
|
3
|
9
|
Sosyal adalet bilinciyle sorunları tanımlayabilme.
|
-
|
10
|
Çalışma yaşamına yönelik normları karşılaştırmalı olarak değerlendirebilme.
|
4
|
11
|
Disiplinler arası düşünebilme ve etkili iletişim kurabilme.
|
5
|
12
|
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması ve uygulanması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve etik değerlere sahip olabilme.
|
-
|
13
|
Yaşam boyu ve kendi kendine öğrenebilme.
|
-
|