Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
İş hukukundaki kuralların hukuki Niteliği
|
K.1, Birinci Bölüm
|
2
|
4837 Sayılı İş Kanunu?nun Kapsamı
|
K1: Birinci Bölüm
|
3
|
İş Sözleşmesinin Tanımı, Unsurları, Tarafları, Özellikleri
|
K1: İkinci Bölüm
|
4
|
İş sözleşmesinin Şekli ve Türleri
|
K1: İkinci Bölüm
|
5
|
İş Sözleşmesi Şekli ve Türleri
|
K1: İkinci Bölüm
|
6
|
İşveren Vekili
|
K1: İkinci Bölüm
|
7
|
İşyeri Kavramı
|
K1: İkinci Bölüm
|
8
|
İşyeri Kavramı
|
K1: İkinci Bölüm
|
9
|
Asıl İşveren -Alt İşveren İlişkisi
|
K1: Üçüncü Bölüm
|
10
|
İşverenin İş Sözleşmesinden Doğan Belirli Borçları
|
K1: Altıncı Bölüm
|
11
|
İşçinin İş Sözleşmesinden Doğan Belirli Borçları
|
K1: Altıncı Bölüm
|
12
|
İş Sözleşmesinden Doğan Alacaklar
|
K1: Onuncu Bölüm
|
13
|
İş Sözleşmesinin Sona Ermesi
|
K1: On Birinci Bölüm
K2
|
14
|
İş Sözleşmesinin Sona Ermesinin Sonuçları
|
K1: On Birinci Bölüm
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
İşletmelerin ihtiyaç ve beklentilerine uygun insan kaynağını seçebilme, değerlendirebilme.
|
-
|
2
|
Çalışma yaşamına yönelik mevzuat hükümlerini ve yargı kararlarını düzenli olarak takip edebilme, analitik bir bakış açsıyla tahlil edebilme ve söz konusu hüküm ve kararları iş uyuşmazlıklarının çözümünde kullanabilme.
|
4
|
3
|
İktisadi olayları sebep, sonuç ve nitelikleri ile kavrayabilme; ekonomik gelişmeleri yakından takip edebilme, izleyebilme, yorumlayabilme ve karar süreçlerinde kullanabilme.
|
-
|
4
|
Kariyer yönetiminde bilinçlenebilmek ve mesleki özgüven kazanabilmek için akademik ve güncel bilgi kaynaklarını kullanabilme.
|
-
|
5
|
Sosyal politikanın temel ilke, kural ve güncel konularını, ülkenin koşulları ve uluslararası genel kabul gören normlar çerçevesinde sorgulayabilme ve yorumlayabilme.
|
-
|
6
|
İnsan davranışlarını etkileyen toplumsal faktörleri değerlendirebilme.
|
-
|
7
|
Global ve yerel çalışma yaşamında bireysel davranışların psikososyal yapısını analiz edebilme, yönlendirebilme ve etkili iletişim, takım çalışması gibi konularda mesleki bilince sahip olabilme.
|
3
|
8
|
Emek piyasalarının yapısı ve işleyişi ile ilgili temel dinamikleri kavrayabilme.
|
-
|
9
|
Sosyal adalet bilinciyle sorunları tanımlayabilme.
|
4
|
10
|
Çalışma yaşamına yönelik normları karşılaştırmalı olarak değerlendirebilme.
|
5
|
11
|
Disiplinler arası düşünebilme ve etkili iletişim kurabilme.
|
-
|
12
|
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması ve uygulanması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve etik değerlere sahip olabilme.
|
-
|
13
|
Yaşam boyu ve kendi kendine öğrenebilme.
|
-
|