Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Çalışmanın anlamı
|
K3 bölüm 1
|
2
|
Tarihsel perspektifte çalışmaya bakış
|
K3 bölüm 2
|
3
|
Atipik çalışmanın ortaya çıkması, esneklik kavramı ve nedenleri
|
K1 bölüm 1
|
4
|
Atipik çalışmanın fayda ve sakıncaları
|
K1 bölüm 1
|
5
|
Atipik çalışma şekilleri ve İş akitleri
|
K1 bölüm 2
K3 bölüm 2
|
6
|
Atipik çalışma şekilleri, iş akitleri ve fesihleri
|
K1 bölüm 2
K3 bölüm 2
|
7
|
Kısmi süreli çalışma ilişkisi
|
K1 bölüm 2
K2 bölüm 1
|
8
|
Uzaktan çalışma
|
K1 bölüm 2
|
9
|
Uzaktan -tele- çalışma,
|
K1 bölüm 2
K2 bölüm 1
|
10
|
Çağrı üzerine çalışma
|
K1 bölüm 2
K2 bölüm 1
|
11
|
İş paylaşımı, Evde çalışma
|
K1 bölüm 2
K2 bölüm 1
|
12
|
Atipik çalışmanın bireysel ve toplu çalışma ilişkilerine etkisi
|
K1 bölüm 2
K2 bölüm 1
|
13
|
Atipik çalışmanın bireysel ve toplu çalışma ilişkilerine etkisi
|
K1 bölüm 3
|
14
|
Atipik çalışma istihdam, işgücü ve işsizlik ilişkisi
|
K1 bölüm 3
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
İşletmelerin ihtiyaç ve beklentilerine uygun insan kaynağını seçebilme, değerlendirebilme.
|
-
|
2
|
Çalışma yaşamına yönelik mevzuat hükümlerini ve yargı kararlarını düzenli olarak takip edebilme, analitik bir bakış açsıyla tahlil edebilme ve söz konusu hüküm ve kararları iş uyuşmazlıklarının çözümünde kullanabilme.
|
2
|
3
|
İktisadi olayları sebep, sonuç ve nitelikleri ile kavrayabilme; ekonomik gelişmeleri yakından takip edebilme, izleyebilme, yorumlayabilme ve karar süreçlerinde kullanabilme.
|
4
|
4
|
Kariyer yönetiminde bilinçlenebilmek ve mesleki özgüven kazanabilmek için akademik ve güncel bilgi kaynaklarını kullanabilme.
|
-
|
5
|
Sosyal politikanın temel ilke, kural ve güncel konularını, ülkenin koşulları ve uluslararası genel kabul gören normlar çerçevesinde sorgulayabilme ve yorumlayabilme.
|
-
|
6
|
İnsan davranışlarını etkileyen toplumsal faktörleri değerlendirebilme.
|
-
|
7
|
Global ve yerel çalışma yaşamında bireysel davranışların psikososyal yapısını analiz edebilme, yönlendirebilme ve etkili iletişim, takım çalışması gibi konularda mesleki bilince sahip olabilme.
|
4
|
8
|
Emek piyasalarının yapısı ve işleyişi ile ilgili temel dinamikleri kavrayabilme.
|
3
|
9
|
Sosyal adalet bilinciyle sorunları tanımlayabilme.
|
3
|
10
|
Çalışma yaşamına yönelik normları karşılaştırmalı olarak değerlendirebilme.
|
4
|
11
|
Disiplinler arası düşünebilme ve etkili iletişim kurabilme.
|
-
|
12
|
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması ve uygulanması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve etik değerlere sahip olabilme.
|
-
|
13
|
Yaşam boyu ve kendi kendine öğrenebilme.
|
-
|