Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Atipik iş ilişkilerine genel bakış
|
|
2
|
Atipik çalışma ve esneklik türleri
|
|
3
|
Atipik iş ilişkisi ve türleri
|
|
4
|
Belirli süreli ve belirsiz süreli iş akitleri
|
|
5
|
Kısmi Süreli Çalışma ve Türleri
|
|
6
|
Çağrı Üzerine Çalışma
|
|
7
|
Takım ile Kurulan İş İlişkisi,
|
|
8
|
Deneme Süreli/Deneme Süresiz İş
|
|
9
|
Ödünç İş İlişkisi
|
|
10
|
Alelade Ödünç İş İlişkisi
|
|
11
|
Meslek Edinilmiş Şekilde İşçi Verme
|
|
12
|
İşçi Vermede Özellikli Bazı Haller
|
|
13
|
Makineyle Birlikte Personel Verilmesi
|
|
14
|
Holding İçi İşçi Verme
|
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
İşletmelerin ihtiyaç ve beklentilerine uygun insan kaynağını seçebilme, değerlendirebilme.
|
3
|
2
|
Çalışma yaşamına yönelik mevzuat hükümlerini ve yargı kararlarını düzenli olarak takip edebilme, analitik bir bakış açsıyla tahlil edebilme ve söz konusu hüküm ve kararları iş uyuşmazlıklarının çözümünde kullanabilme.
|
4
|
3
|
İktisadi olayları sebep, sonuç ve nitelikleri ile kavrayabilme; ekonomik gelişmeleri yakından takip edebilme, izleyebilme, yorumlayabilme ve karar süreçlerinde kullanabilme.
|
4
|
4
|
Kariyer yönetiminde bilinçlenebilmek ve mesleki özgüven kazanabilmek için akademik ve güncel bilgi kaynaklarını kullanabilme.
|
5
|
5
|
Sosyal politikanın temel ilke, kural ve güncel konularını, ülkenin koşulları ve uluslararası genel kabul gören normlar çerçevesinde sorgulayabilme ve yorumlayabilme.
|
5
|
6
|
İnsan davranışlarını etkileyen toplumsal faktörleri değerlendirebilme.
|
3
|
7
|
Global ve yerel çalışma yaşamında bireysel davranışların psikososyal yapısını analiz edebilme, yönlendirebilme ve etkili iletişim, takım çalışması gibi konularda mesleki bilince sahip olabilme.
|
4
|
8
|
Emek piyasalarının yapısı ve işleyişi ile ilgili temel dinamikleri kavrayabilme.
|
4
|
9
|
Sosyal adalet bilinciyle sorunları tanımlayabilme.
|
3
|
10
|
Çalışma yaşamına yönelik normları karşılaştırmalı olarak değerlendirebilme.
|
4
|
11
|
Disiplinler arası düşünebilme ve etkili iletişim kurabilme.
|
4
|
12
|
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması ve uygulanması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve etik değerlere sahip olabilme.
|
4
|
13
|
Yaşam boyu ve kendi kendine öğrenebilme.
|
4
|