Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Mantık Nedir? Tanım ve Tarihsel Arkaplanı
|
K1- Bölüm 1
|
2
|
Önerme, Çıkarım, Tümdengelimsel ve Tümevarımsal Çıkarımlar
|
K1- Bölüm 1
|
3
|
Önermeler Mantığı ve Mantıksal Değişmezler
|
K1- Bölüm 1
|
4
|
Tabloları ve Tutarlılık ve Geçerlilik Denetlemeleri I
|
K1- Bölüm 1
|
5
|
Tabloları ve Tutarlılık ve Geçerlilik Denetlemeleri II
|
K1- Bölüm 1
|
6
|
Çözümleyici Çizelge ve Kuralları
|
K1- Bölüm 3
|
7
|
Çözümleyici Çizelge ile Tutarlılık ve Geçerlilik Denetlemesi I
|
K1- Bölüm 3
|
8
|
Çözümleyici Çizelge ile Tutarlılık ve Geçerlilik Denetlemesi II
|
K1- Bölüm 3
|
9
|
Çözümleyici Çizelge ile Tutarlılık ve Geçerlilik Denemesi III
|
K1- Bölüm 3
|
10
|
Sembolleştirme I
|
K1- Bölüm 3
|
11
|
Sembolleştirme II
|
K1- Bölüm 3
|
12
|
Niceleme Mantığı I
|
K1- Bölüm 3
|
13
|
Niceleme Mantığı II
|
K1- Bölüm 3
|
14
|
Niceleme Mantığı III
|
K1- Bölüm 3
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere, belli başlı filozoflar ve düşünce akımları bağlamında, sahip olur.
|
3
|
2
|
Alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri felsefenin temel kavramları ile ifade eder
|
3
|
3
|
Alanında edindiği bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, araştırmalara ve kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirir.
|
4
|
4
|
Felsefi bir metni bağımsız olarak analiz edebilme becerisi geliştirir.
|
-
|
5
|
Felsefe ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alır.
|
-
|
6
|
Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri yönetir.
|
-
|
7
|
Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir.
|
4
|
8
|
Felsefe alanında edindiği argümanların tutarlılık ve geçerliliklerini denetler ve gösterme becerisi edinir.
|
5
|
9
|
Yaşam boyu öğrenme becerisini arttırır.
|
4
|
10
|
Felsefi bir problemi, yazılı ve sözlü olarak oluşturma, geliştirme, savunma ve ifade etme becerisi edinir
|
-
|
11
|
Felsefi argümanların tutarlılık ve geçerliliklerini denetleme ve gösterme becerisi edinir.
|
5
|
12
|
Alanı ile ilgili problemlere karşı düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşır.
|
-
|
13
|
Felsefi bir metni yabancı dil ile analiz eder ve o dili kullanarak alanındaki bilgileri izler.
|
-
|
14
|
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket eder.
|
-
|
15
|
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite kültürü ve kültürel değerlerin korunması ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olur.
|
-
|