Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Friedrich Nietzsche ve Felsefesi I
|
YK1: 5.Bölüm- s:208-225
|
2
|
Friedrich Nietzsche ve Felsefesi II
|
YK1: 5.Bölüm- s:208-225
|
3
|
Schopenhauer`un Nietzsche felsefesine etkisi
|
K2: Bölüm-1- 2
|
4
|
Nietzsche`nin "Tragedyanın Doğuşu" adlı metninin çözümlenmesi I
|
K1: Bölüm-2- 3
|
5
|
Nietzsche`nin "Tragedyanın Doğuşu" adlı metninin çözümlenmesi II
|
K1: Bölüm-4- 5
|
6
|
Nietzsche`nin "Tragedyanın Doğuşu" adlı metninin çözümlenmesi III
|
K1: Bölüm-6- 7
|
7
|
Nietzsche`nin "Tragedyanın Doğuşu" adlı metninin çözümlenmesi IV
|
K1: Bölüm-8- 9
|
8
|
Nietzsche`nin "Tragedyanın Doğuşu" adlı metninin çözümlenmesi V
|
K1: Bölüm-10- 11
|
9
|
Nietzsche`nin "Tragedyanın Doğuşu" adlı metninin çözümlenmesi VI
|
K1: Bölüm -12-13
|
10
|
Nietzsche`nin "Tragedyanın Doğuşu" adlı metninin çözümlenmesi VII
|
K1: Bölüm-14-15
|
11
|
Nietzsche`nin "Tragedyanın Doğuşu" adlı metninin çözümlenmesi VIII
|
K1: Bölüm-16-17
|
12
|
Nietzsche`nin "Tragedyanın Doğuşu" adlı metninin çözümlenmesi IX
|
K1: Bölüm-18-19
|
13
|
Nietzsche`nin "Tragedyanın Doğuşu" adlı metninin çözümlenmesi X
|
K1: Bölüm-20-21
|
14
|
Nietzsche`nin "Tragedyanın Doğuşu" adlı metninin çözümlenmesi XI
|
K1: Bölüm-21-25
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere, belli başlı filozoflar ve düşünce akımları bağlamında, sahip olur.
|
4
|
2
|
Alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri felsefenin temel kavramları ile ifade eder
|
3
|
3
|
Alanında edindiği bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, araştırmalara ve kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirir.
|
-
|
4
|
Felsefi bir metni bağımsız olarak analiz edebilme becerisi geliştirir.
|
4
|
5
|
Felsefe ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alır.
|
-
|
6
|
Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri yönetir.
|
-
|
7
|
Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir.
|
3
|
8
|
Felsefe alanında edindiği argümanların tutarlılık ve geçerliliklerini denetler ve gösterme becerisi edinir.
|
4
|
9
|
Yaşam boyu öğrenme becerisini arttırır.
|
-
|
10
|
Felsefi bir problemi, yazılı ve sözlü olarak oluşturma, geliştirme, savunma ve ifade etme becerisi edinir
|
3
|
11
|
Felsefi argümanların tutarlılık ve geçerliliklerini denetleme ve gösterme becerisi edinir.
|
-
|
12
|
Alanı ile ilgili problemlere karşı düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşır.
|
-
|
13
|
Felsefi bir metni yabancı dil ile analiz eder ve o dili kullanarak alanındaki bilgileri izler.
|
-
|
14
|
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket eder.
|
-
|
15
|
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite kültürü ve kültürel değerlerin korunması ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olur.
|
4
|