Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
gençlik sosyolojisinin tarihsel gelişimi
|
|
2
|
çocukluk sosyolojisinin tarihsel gelişimi
|
|
3
|
gençlik sosyolojisinde teorik tartışmalar işlevselcilik
|
|
4
|
gençlik sosyolojisinde teorik tartışmalar: çatışmacılık
|
|
5
|
gençlik sosyolojisinde teorik tartışmalar : yorumlayıcı sosyoloji
|
|
6
|
gençlik sosyolojisinde teorik tartışmalar : feminist eleştiri
|
|
7
|
gençlik sosyolojisinde teorik tartışmalar : postmodernist eleştiri
|
|
8
|
çocukluk sosyolojisindeki teorik tartışmalar: işlevselcilik
|
|
9
|
çocukluk sosyolojisindeki teorik tartışmalar: çatışmacılık
|
|
10
|
çocukluk sosyolojisindeki teorik tartışmalar: yorumlayıcı sosyoloji
|
|
11
|
çocukluk sosyolojisindeki teorik tartışmalar: feminist eleştiri
|
|
12
|
çocukluk sosyolojisindeki teorik tartışmalar: post modernist eleştiri
|
|
13
|
gençlik çalışmaları ve güncel tartışmalar
|
|
14
|
çocukluk çalışmaları ve güncel tartışmalar
|
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Sosyoloji programından mezun olan öğrenci, kendi başına sosyolojik araştırma becerisini kazanır.
|
4
|
2
|
Sosyolojik düşünme kapasitesini öğrenir ve geliştirir.
|
4
|
3
|
Sosyoloji bilgi ve müktesebatına sahip olur.
|
5
|
4
|
Tekil sosyal olaylar ile sosyal teoriler arasında ilişki kurma kapasitesini edinir ve bu kapasiteyi geliştirir.
|
4
|
5
|
Tarihsel olaylar ve olgular ile güncel sosyolojik olaylar ve durumlar arasında bağlantı kurar.
|
5
|
6
|
Eleştirel düşünme yeteneği kazanır.
|
5
|
7
|
Sosyal olayları ve olguları teorik olarak anlama, açıklama ve yorumlama becerisini kazanır.
|
5
|
8
|
Disiplinler arası bakış açısını kazandırır
|
5
|