ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Pazarlama Sosyolojısı SOS325 GÜZ 3+0 Fak./ Üni. S 5
    Öğrenme Çıktıları
    1-Pazarlama Sosyolojisi alanındaki kavramlarının bilgisine sahip olma
    2-Pazarlama olgusuna sosyolojik olarak yaklaşabilmek
    3-Pazarlama konusunu toplumsal yapı ile ilişkilendirebilmek
    4-Pazarlama ile toplumsal sınıf ve tabaka arasındaki ilişkiyi anlamak
    5-Tüketimciliğin bir toplumsal olgu olarak anlamak
    6-İnsan ilişkileri ve iletişim biçimlerini anlamak
    7-Sosyal olgu ve olayları teorik olarak anlama, açıklama ve yorumlama becerisi kazanma
    8-Disiplinler arası perspektif geliştirme
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Doç.Dr. Şahin DOĞAN
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar Zorlu, Abdulkadir, Tüketim Sosyolojisi, Glocal Yayınları, 2006 Martineau, Pierre, Toplumsal Sınıflar ve Harcamaca Davranışları, 1958 Torun, İshak, Müşteri Memnuniyeti Eğitimi Ders Notları. Babacan, Muazzez ve Ferah Onat, Modern Pazarlama Perspektifi, Cihat Polat vd., Pazarlama Sosyolojisi, 2006
    Yardımcı Kitap 1. Yeygel ,Sinem, ?Postmodern Toplumsal Yapının Pazarlamaya Getirdiği Yeni Boyut: Topluluk Pazarlaması?, Bilig, 2006
    Dersin Amacı Öğrencilere pazarlama disiplininin temel kavramlarını tanıtmak, pazarlama konularının sosyolojik kuramları bağlamında ele alabilmek ve sosyoloji birikiminin pazarlamada nasıl kullanılacağını analiz etmek.
    Dersin İçeriği Dersin içeriği 14 haftalık program kapsamında belirtilmiştir.
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster