Kaynaklar
|
K1. Topses, D. M. (2020). Kurumlar Sosyolojisi (16-25 s.), Nobel Yayınları: Ankara, K2.
Ficher, J. H. (2019). Sosyoloji Nedir (139-151), çeviren Nilgün Çelebi, Anı Yayıncılık: Ankara. K3. Türkkahraman, M. (2009). Teorik ve Fonksiyonel Açıdan Toplumsal Kurumlar ve Kurumlararası İlişkiler, Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 14(2), 25-46. K4. Güçlü, S. (2017). Din Kurumu, S. Güçlü (ed.) Kurumlara Sosyolojik Bakış (195-221 s). Kitabevi Yayınları: İstanbul. K5. Kasapoğlu, A. (2011). Kurumlar Sosyolojisi (40-48 s). Ankara Üniversitesi Uzaktan Eğitim Yayınları: Ankara. K6. Güçlü, S. (2017). Ekonomik Kurumular, S. Güçlü (ed.) Kurumlara Sosyolojik Bakış (63-98 s). Kitabevi Yayınları: İstanbul. K7. Delibaş, K. ve Yiğit, E. (2017). Siyaset Kurumu, S. Güçlü (ed.) Kurumlara Sosyolojik Bakış (101-188 s). Kitabevi Yayınları: İstanbul. K8: Kaplan, Y. (2017). Hukuk Kurumu, S. Güçlü (ed.) Kurumlara Sosyolojik Bakış (305-334 s). Kitabevi Yayınları: İstanbul. K9. Önür, N. (2017). Toplumsal İlişkiler Sürecinde İletişim, S. Güçlü (ed.) Kurumlara Sosyolojik Bakış (257-301 s). Kitabevi Yayınları: İstanbul. K10. Adak, N. (2017). Sosyal Bir Kurum Olarak Sağlık, S. Güçlü (ed.) Kurumlara Sosyolojik Bakış (335-371 s). Kitabevi Yayınları: İstanbul. K11. Şentürk, Ü. (2012). Tüketim Toplumu Bağlamında Boş Zamanların Kurumsallaştırdığı Bir Mekan: Alışveriş Merkezleri, Pamukkale Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi, 13, 63-77. K12. Güngörer, F. (2020). Covid-19`un Toplumsal Kurumlara Etkisi, Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Salgın Hastalıklar Özel Sayısı, 393-428.
|