Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Derse Giriş ve İşleyiş Metotlarının Anlatılması.
|
K1- Sayfa: 31-35
|
2
|
Buyuruldular ve buyuruldu örneklerinin okutulması.
|
K1- Sayfa: 46, 34.
|
3
|
Telhisler ve telhis örneklerinin okutulması.
|
K1- Sayfa: 96, 84, 90.
|
4
|
Takrirler ve takrir örneklerinin okutulması.
|
K1- Sayfa: 148, 138.
|
5
|
Arzlar ve arz örneklerinin okutulması.
|
K1- Sayfa: 164, 130, 100.
|
6
|
İftâ ve kaza organlarınca düzenlenen belgeler.
|
K1- Sayfa: 154, 140.
|
7
|
İlâmlar ve örneklerinin okutulması.
|
K1- Sayfa: 166, 124.
|
8
|
İlâmlar ve örneklerinin okutulması.
|
K1- Sayfa: 104, 158.
|
9
|
Hüccetler ve hüccet örneklerinin okutulması.
|
K1- Sayfa: 144, 198.
|
10
|
Vakfiyeler ve vakfiye örneklerinin okutulması.
|
K1- Sayfa: 132, 176.
|
11
|
Merkez ve taşra arasında yapılan yazışmalarda kullanılan belge türleri, yani mektûb, tahrirat, şukka, telgraf vb. belge örneklerinin okutulması.
|
K1- Sayfa: 200, 202.
|
12
|
Merkezdeki daireler arasında yapılan yazışmalar, tezkere, kaime, temessük, sened, ilmühaber vb. belge örneklerinin okutulması.
|
K1- Sayfa: 236, 240.
|
13
|
Dilekçe ve rapor mahiyetindeki belgeler, arzuhal, mahzar, ariza, mazbata, lâyiha vb.
|
K1- Sayfa: 242, 246.
|
14
|
Genel Değerlendirme.
|
-
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Sahalarında kazandıkları birikime dayalı olarak, güncel ders materyallerine, araştırma yöntem ve tekniklerine, kuramsal bilgilere sahiptir.
|
-
|
2
|
Sahalarında edindikleri kuramsal bilgileri; eğitim-öğretim, araştırma ve topluma hizmet etmek için kullanır, analiz eder ve uygular.
|
-
|
3
|
Bireysel ve bir ekibin üyesi olarak çalışma yeterliliğine sahiptir.
|
2
|
4
|
Edindiği bilgi ve bulguları analitik bir yaklaşımla değerlendirir.
|
3
|
5
|
Öğrenmenin hayat boyu devam eden bir süreç olduğu konusunda olumlu bir tavır geliştirir.
|
-
|
6
|
Sahalarındaki çalışmalarda elde ettikleri nicel ve nitel verileri ilgili alanda bulunan, uzman ve uzman olmayan kişi ve kurumlarla çeşitli iletişim araçlarıyla paylaşır.
|
2
|
7
|
Farklı sosyal, kültürel ve sanatsal etkinlikleri planlanmasında yer alır ve katılır.
|
1
|
8
|
Yabancı dil kullanarak tarih ve beşeri bilimlerin diğer alanlarında kuramsal ve uygulamalı bilgileri takip eder ve ilgili alanlardaki kişi ve kuruluşlarla bu bilgileri paylaşır.( Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde)
|
-
|
9
|
Sahalarının gerektirdiği bilgisayar, bilgi ve teknolojilerini kullanır.
|
3
|
10
|
Sahalarındaki bilgilerin paylaşılması sürecinde etik değerleri dikkate alır.
|
4
|
11
|
Beşeri bilimler sahasında disiplinler arası araştırma ve inceleme yapar.
|
5
|
12
|
Sahalarında sosyal, kültürel hakların evrenselliğini destekler, tarihi ve kültürel mirasa sahip çıkar.
|
3
|