| Hafta | Konular | Ön Hazırlık | 
                    
                 
            
                
                    | 1 | Demokrat Parti dönemi |  | 
            
                
                    | 2 | 1960 askeri müdahalesine doğru |  | 
            
                
                    | 3 | 1960 askeri müdahalesi |  | 
            
                
                    | 4 | seçim, parlamento, koalisyonlar, askeri müdahale girişimleri |  | 
            
                
                    | 5 | Adalet Partisi iktidarı (1965-1969) |  | 
            
                
                    | 6 | 1960larda sosyalizm, Türkçülük, islamcılık |  | 
            
                
                    | 7 | 12 Mart 1971 askeri müdahalesi |  | 
            
                
                    | 8 | 1971-1973 arası hükümetleri |  | 
            
                
                    | 9 | 1971-1973 arası hükümetleri |  | 
            
                
                    | 10 | milliyetçi cephe hükümetleri ve anarşi |  | 
            
                
                    | 11 | 12 Eylül 1980 askeri müdahalesi |  | 
            
                
                    | 12 | seçimler ve Anavatan Partisi iktidarı |  | 
            
                
                    | 13 | 1990`lar sonrası Türkiye |  | 
            
                
                    | 14 | 1990`lar sonrası Türkiye |  | 
            
                
            
            
        
                
                    
                        |  | Program Yeterlilik Çıktıları | Katkı Düzeyi | 
                    
            
                
                    | 1 | Sahalarında kazandıkları birikime dayalı olarak, güncel ders materyallerine, araştırma  yöntem ve tekniklerine, kuramsal bilgilere sahiptir. | 5 | 
            
                
                    | 2 | Sahalarında edindikleri kuramsal bilgileri; eğitim-öğretim, araştırma ve topluma hizmet etmek için kullanır, analiz eder ve uygular. | 3 | 
            
                
                    | 3 | Bireysel ve bir ekibin üyesi olarak çalışma yeterliliğine sahiptir. | - | 
            
                
                    | 4 | Edindiği bilgi ve bulguları analitik bir yaklaşımla değerlendirir. | 4 | 
            
                
                    | 5 | Öğrenmenin hayat boyu devam eden bir süreç olduğu konusunda olumlu bir tavır geliştirir. | 4 | 
            
                
                    | 6 | Sahalarındaki çalışmalarda elde ettikleri nicel ve nitel verileri ilgili alanda bulunan, uzman ve uzman olmayan kişi ve kurumlarla çeşitli iletişim araçlarıyla paylaşır. | 3 | 
            
                
                    | 7 | Farklı sosyal, kültürel ve sanatsal etkinlikleri planlanmasında yer alır ve katılır. | - | 
            
                
                    | 8 | Yabancı dil kullanarak tarih ve beşeri bilimlerin diğer alanlarında kuramsal ve uygulamalı bilgileri takip eder ve ilgili alanlardaki kişi ve kuruluşlarla bu bilgileri paylaşır.( Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde) | - | 
            
                
                    | 9 | Sahalarının gerektirdiği bilgisayar, bilgi ve teknolojilerini kullanır. | - | 
            
                
                    | 10 | Sahalarındaki bilgilerin paylaşılması sürecinde etik değerleri dikkate alır. | 4 | 
            
                
                    | 11 | Beşeri bilimler sahasında disiplinler arası araştırma ve inceleme yapar. | 3 | 
            
                
                    | 12 | Sahalarında sosyal, kültürel hakların evrenselliğini destekler, tarihi ve kültürel mirasa sahip çıkar. | 5 |