ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Dersin amaç ve kapsamı; terminoloji
    2 Bilgi hizmetlerinin içeriği; niçin önemli olduğu; neyi hedeflediği
    3 Bilgi hizmetlerinin türleri; rehberlik/danışmanlık, hazır danışma, katalog kullanımı(fiş/e-katalog), raflardaki kitap vb. bilgi kaynaklarına erişim,
    4 Yöneltme
    5 Basılı ve elektronik ortamdaki kaynakların kullanımı
    6 Kullanıcı eğitimi
    7 Literatür taraması (basılı ve elektronik ortamda), literatür taraması stratejileri (basılı ve elektronik ortamda), güncel duyuru
    8 Veri toplama, patent ve standart enformasyonu, Ar-Ge projeleri hakkında enformasyon, çeviri, ödünç verme, çoğaltma, bibliyografik kaynak/ rehber vb.ni hazırlama, tanıtım.
    9 Web tabanlı bilgi hizmetleri
    10 Bilgi hizmetleri politikası
    11 Bilgi hizmetlerinin yönetimi
    12 Bilgi hizmetlerinin belirleyicileri
    13 Bilgi hizmetlerinin değerlendirilmesi
    14 Bilgi hizmetlerinin geleceği
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster