ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Dersin amaç ve kapsamı; terminoloji K1
    2 Bilgi hizmetlerinin içeriği; niçin önemli olduğu; neyi hedeflediği K1
    3 Bilgi hizmetlerinin türleri; rehberlik/danışmanlık, hazır danışma, katalog kullanımı(fiş/e-katalog), raflardaki kitap vb. bilgi kaynaklarına erişim, K1
    4 Yöneltme K1
    5 Basılı ve elektronik ortamdaki kaynakların kullanımı K1
    6 Kullanıcı eğitimi K1
    7 Literatür taraması (basılı ve elektronik ortamda), literatür taraması stratejileri (basılı ve elektronik ortamda), güncel duyuru K1
    8 Veri toplama, patent ve standart enformasyonu, Ar-Ge projeleri hakkında enformasyon, çeviri, ödünç verme, çoğaltma, bibliyografik kaynak/ rehber vb.ni hazırlama, tanıtım. K1
    9 Web tabanlı bilgi hizmetleri K1
    10 Bilgi hizmetleri politikası K1
    11 Bilgi hizmetlerinin yönetimi K1
    12 Bilgi hizmetlerinin belirleyicileri K1
    13 Bilgi hizmetlerinin değerlendirilmesi K1
    14 Bilgi hizmetlerinin geleceği K1
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster