Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Dersin amaç ve kapsamı; terminoloji
|
K1
|
2
|
Bilgi hizmetlerinin içeriği; niçin önemli olduğu; neyi hedeflediği
|
K1
|
3
|
Bilgi hizmetlerinin türleri; rehberlik/danışmanlık, hazır danışma, katalog kullanımı(fiş/e-katalog), raflardaki kitap vb. bilgi kaynaklarına erişim,
|
K1
|
4
|
Yöneltme
|
K1
|
5
|
Basılı ve elektronik ortamdaki kaynakların kullanımı
|
K1
|
6
|
Kullanıcı eğitimi
|
K1
|
7
|
Literatür taraması (basılı ve elektronik ortamda), literatür taraması stratejileri (basılı ve elektronik ortamda), güncel duyuru
|
K1
|
8
|
Veri toplama, patent ve standart enformasyonu, Ar-Ge projeleri hakkında enformasyon, çeviri, ödünç verme, çoğaltma, bibliyografik kaynak/ rehber vb.ni hazırlama, tanıtım.
|
K1
|
9
|
Web tabanlı bilgi hizmetleri
|
K1
|
10
|
Bilgi hizmetleri politikası
|
K1
|
11
|
Bilgi hizmetlerinin yönetimi
|
K1
|
12
|
Bilgi hizmetlerinin belirleyicileri
|
K1
|
13
|
Bilgi hizmetlerinin değerlendirilmesi
|
K1
|
14
|
Bilgi hizmetlerinin geleceği
|
K1
|