ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    İnsan Kaynakları ve Kariyer Yönetimi BBY419 GÜZ-BAHAR 2+0 S 4
    Öğrenme Çıktıları
    1-İnsan kaynakları yönetiminin tarihsel gelişimini tartışır
    2-Bilgi merkezlerinde insan kaynakları planlaması yapar
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Dr. Öğr. Üyesi Buket CANDAN
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar Akınoğlu, H. (1996).İnsan faktörünün yönetim başarısındaki etkileri. D. Atılgan ve S. Arslantekin (Yay. Haz.). Türkiye?de bilgi merkezlerinin yönetimi ve sorunları sempozyumu içinde (ss. 77-83). Ankara: Ankara Üniversitesi yayınları. Akyüz, A. (2012). Üniveriste kütüphane ve bilgi merkezlerinde insan kaynakları yönetimi. [48. kütüphane haftası kütüphanecilik zirvesinde sunulan bildiri.] http://eprints.rclis.org/17719/ Alkan, N. (1996). Bilgi merkezlerinin yönetiminde değerlendirmenin önemi. D. Atılgan ve S. Arslantekin (Yay. Haz.). Türkiye?de bilgi merkezlerinin yönetimi ve sorunları sempozyumu içinde (ss. 22-27). Ankara: Ankara Üniversitesi yayınları. Baltepe, H. (1996).Üniversite yöneticilerinin kütüphanecilerde aradıkları nitelikler. D. Atılgan ve S. Arslantekin (Yay. Haz.). Türkiye?de bilgi merkezlerinin yönetimi ve sorunları sempozyumu içinde (ss. 59-68). Ankara: Ankara Üniversitesi yayınları. Güzel, A. ve Okur, A. R. (2009). Sosyal güvenlik hukuku. İstanbul: Beta. Ivancevic, J. M. (2000). Human Resource Management. New York: Mc Graw-Hill. İrmiş, A ve S. Bayrak. (2000). İnsan kaynakları yönetimi açısından kariyer yönetimi. SÜ İİBF Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 177-187 Karakaş, S. (1996).Kütüphanelerde politikaların geliştirilmesi. D. Atılgan ve S. Arslantekin (Yay. Haz.). Türkiye?de bilgi merkezlerinin yönetimi ve sorunları sempozyumu içinde (ss. 13-21). Ankara: Ankara Üniversitesi yayınları. Kaygusuz, A. (1996).Halk kütüphanelerinde personel profili. D. Atılgan ve S. Arslantekin (Yay. Haz.). Türkiye?de bilgi merkezlerinin yönetimi ve sorunları sempozyumu içinde (ss. 69-72). Ankara: Ankara Üniversitesi yayınları. Körpe, İ. (1996).Yöetimde insan ilişkileri ve motivasyonun önemi. D. Atılgan ve S. Arslantekin (Yay. Haz.). Türkiye?de bilgi merkezlerinin yönetimi ve sorunları sempozyumu içinde (ss. 69-72). Ankara: Ankara Üniversitesi yayınları. Lepak, D.P. and Snell, S.A. (1999). Virtual HR: Strategic Human Resource Management in 21st century. Human Resource Management Review, 8, 215-229. Tunçbilek, D. (2005). İş güvenliği kültürü. İstanbul: Legal Yayınevi. Tunçer, P. (2012). Değişen insan kaynakları yönetimi anlayışında kariyer yönetimi. OMÜ Eğitim Fakültesi Dergisi, 31(1), 203-233. Yılmaz, M. (2004).Ülkemizdeki bilgi merkezlerinde personel yönetimi ve personele yönelik karar verme durumu. D. Atılgan (Yay. Haz.). Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümünün kuruluşunun 50. yılı anısına içinde. (ss. 150-155). Ankara: Ankara Üniversitesi. Yüksel, Ö. (2000). İnsan kaynakları yönetimi. Ankara: Gazi Kitabevi.
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Bu derste, insan kaynakları yönetiminin tarihsel gelişimi uluslararası bir perspektifte incelenmekte ve günümüz rekabet ortamında bilgi merkezleri ve hizmetlerinin başarısında etkili insan kaynakları yönetiminin stratejik rolü üzerinde durulmaktadır.
    Dersin İçeriği -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster