Kaynaklar
|
K1. Cüceloğlu, D. (1982). İnsan insana: insan ilişkilerinin getirdikleri ve götürdükleri üzerine. 3. bs.. (Yayın Yeri Yok), (Yayınevi Yok).
K2. Ertekin, Y. (1986). Halkla ilişkiler. (2. bs..) Ankara, Türkiye ve Orta Doğu Amme İdaresi Enstitüsü.
K3. Philip Kotler. 2007. Kamu Sektöründe Pazarlama. İstanbul, Mediacat.
K4. Türkiye kütüphaneleri ve diğer bilgi merkezleri. (1989). Ankara, Kültür Bakanlığı Kütüphaneler ve Yayımlar Genel Müdürlüğü.
K5. Yenikurtuluş, H. (2003) ?Üniversite Kütüphanelerinde Halkla İlişkiler Uygulaması ve Bir Örnek: İstanbul Bilgi Üniversitesi Kütüphane ve Elektronik Kaynaklar Merkezi?, Proc. of ÜNAK 2003. Available at: http://kaynak.unak.org.tr/bildiri/unak03/u03-32.pdf
K6. Yılmaz, E . (2006). Kütüphanelerde halkla ilişkiler çalışmaları ve türkiye?de durum . Verimlilik Dergisi , (1) , 0-0 . Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/verimlilik/issue/30689/331554
K7. Kadbeşegil, M. S. (1989). "Tanıtım ve halkla ilişkiler" Türkiye Tanıtma Sempozyumu (16-17 Mayıs 1989, Ankara), Bildiriler içinde (154-165). Ankara: Başbakanlık Basın Yayın ve Enformasyon Genel Müdürlüğü.
|