Kaynaklar
|
K1. Dale, P. (2016). Subject Librarians: Engaging with the Learning and Teaching Environment. Brookfield, GB: Routledge. http://site.ebrary.com/lib/karatekin/docDetail.action?docID=10211472 adresinden erişildi.
K2. Kane, L. T. (2011). Working in the Virtual Stacks: The New Library and Information Science. Chicago, IL, USA: ALA Editions. http://site.ebrary.com/lib/karatekin/docDetail.action?docID=10486800 adresinden erişildi.
K3. White, G. W. (1999). Academic subject specialist positions in the United States: A content analysis of announcements from 1990 through 1998. The Journal of Academic Librarianship, 25(5), 372-382. doi:10.1016/S0099-1333(99)80056-1
K4. Bruxvoort, D. ve Fruin, C. (2014). Library support for faculty/researcher publishing. http://publications.arl.org/Library-Support-Faculty-Publishing-SPEC-Kit-343/ adresinden erişildi.
K5. Meier, J. J. (2010). Solutions for the New Subject Specialist. Endnotes: The Journal of the New Members Round Table, 1(1). http://www.ala.org/nmrt/files/oversightgroups/comm/schres/endnotesvol1is1/1solutionsforthenews.pdf adresinden erişildi.
K6. Binici, K. (2016). Bilgi Erişiminde Konu Rehberleri: Türkiye?deki Kütüphaneler Üzerine Bir Değerlendirme. G. Güneş, N. Özel ve T. Çakmak (Ed.), ÜNAK 2013 Konferansı: Bilgi Sistemleri, Platformlar, Mimariler ve Teknolojiler (İstanbul: 2013) içinde (ss. 104?114). Ankara: Üniversite ve Araştırma Kütüphanecileri Derneği. http://unak.org.tr/upload/userfiles/files/UNAK2013bildiri.pdf adresinden erişildi.
K7. Scull, A. (2014). Fostering Student Engagement and Collaboration with the Library: Student Creation of LibGuides as a Research Assignment. The Reference Librarian, 55(4), 318-327. doi:10.1080/02763877.2014.929076
K8. Akkaya, M. A. ve Polat, C. (2017). Kütüphane Bilgi Kaynaklarının Etkin Kullanımında Konu Uzmanlığı ve Konu Rehberleri. ÜNAK 2017: Akademik Kütüphanelerde Kaynak Yönetimi, 12 ? 14 Ekim 2017 içinde (s. 8). Ankara: ÜNAK. https://unak.org.tr/yayin/unak-2017-akademik-kutuphanelerde-kaynak-yonetimi/ adresinden erişildi.
|