ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Çevre Eğitimi EBB405 BAHAR 3+0 S 4
    Öğrenme Çıktıları
    1-Çevre eğitimi ile ilgili farkındalık kazanır.
    2-Çevre eğitimi prensipleri, çevre etiği, pedagoji ve çevre eğitimi, çevre eğitimi stratejileri konuları arasında ilişki kurar.
    3-Çevre eğitimi alanında yapılan ulusal ya da uluslar arası çalışmaları takip eder.
    4-Çevre eğitimi alanında yapılan makaleleri irdeler.
    5-Çevre eğitimi alanında proje önerisinde bulunur.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Doç. Dr. Nuray ZAN
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar 1. Breiting, S., Hedegaard, K., Mogensen, F., Nielsen,K., & Schnack, K. (2009). Action competence,conflicting interests and environmental education. Research Programme for Environmental and Health Education,Department of Curriculum Research,DPU (Danish School of Education), Aarhus University, Copenhagen NV, DENMARK 2. Colburg, D. (1972). Environmental education handbook. Superintendent of Public Instruction States Capitol, Helena, Montana. 3. Gündüz, T. (2004). Çevre sorunları, Ankara: Gazi Kitabevi. 4. Heimlich,J.E. (2002). Environmental education: A resource handbook. Bloomington, Iınd.: Phi Delta Kappa Educational Foundation. 5. Makaleler, tezler
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Çevre eğitimi ile ilgili detaylı bilgi vermek ve çevre eğitimi alanında yapılan ulusal ve uluslar arası makaleleri okuma ve yorumlama becerisi kazanır, çevre ile ilgili proje oluşturup uygulamaya koyar.
    Dersin İçeriği Çevre Eğitimi, Çevre-İnsan, Çevre Sorunları, Çevre Hakları
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster