1-1. Öğrenciler doku, organ ve sistem kavramlarını açıklar. 2-2. Öğrenciler jeolojik ve evrimsel süreçleri ilişkilendirerek açıklar. 3-3. Öğrenciler protein sentezinin basamaklarını sırasıyla yazar. 4-4. Öğrenciler büyük bitki gruplarını (monokotil-dikotil, Angiosperm-Gymnosperm; tohumlu-tohumsuz vb.), aralarındaki histolojik ve morfolojik farklılıklara göre ayırt eder. 5-5. Öğrenciler büyük hayvan gruplarını (memeli-sürüngen, omurgalı-omurgasız; balık-amfibi, vb.) aralarındaki histolojik ve morfolojik farklılıklara göre ayırt eder. 6-6. Öğrenciler, hayvansal organizmalardaki hangi sistemlerde hangi organların görev yaptığını doğru biçimde eşleştirir. 7-7. Öğrenciler, ekolojinin tanımını yaparak ekolojik terim ve kavramları özetler. |