Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Gıda endüstrisi yan ürünleri ve artıklarının sınıflandırılması ve tanımlanması ;Artık ve atıkların yapısal özellikleri ve kimyasal bileşimleri
|
|
2
|
Atık suların karakteristiği
|
|
3
|
Et (kırmızı et, beyaz et ve su ürünleri etleri ve işlenmiş ürünleri) sanayi atık ürünleri ve değerlendirme yöntemleri
|
|
4
|
Et (kırmızı et, beyaz et ve su ürünleri etleri ve işlenmiş ürünleri) sanayi atık ürünleri ve değerlendirme yöntemleri
|
|
5
|
Süt sanayi atık ürünleri ve değerlendirme yöntemleri
|
|
6
|
Süt sanayi atık ürünleri ve değerlendirme yöntemleri
|
|
7
|
Süt sanayi atık ürünleri ve değerlendirme yöntemleri
|
|
8
|
Hububat sanayi atık ürünleri ve değerlendirme yöntemleri
|
|
9
|
Meyve sebze sanayi atık ürünleri ve değerlendirme yöntemleri
|
|
10
|
Yağ sanayi atık ürünleri ve değerlendirme yöntemleri
|
|
11
|
Şeker endüstrisi atık ürünleri ve değerlendirme yöntemleri; Fermantasyon prosesleri atık ürünleri ve değerlendirme yöntemleri
|
|
12
|
Alkollü ve alkolsüz içeceklerde atık ürünlerin değerlendirilmesi
|
|
13
|
Catering atıklarının değerlendirme yöntemleri
|
|
14
|
Ambalaj atıklarının değerlendirme yöntemleri
|
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Matematik, fen ve mühendislik bilgilerini uygulama becerisi
|
5
|
2
|
Ürün geliştirme çalışmalarını planlama ve uygulama becerisi
|
5
|
3
|
Deney tasarlama, deney yapma, deney sonuçları analiz etme ve yorumlama becerisi
|
5
|
4
|
Alanında; projelendirme, fizibilite, tasarım, kontrol, süreç yenileme, araştırma geliştirme çalışmalarını kurgulama ve yürütme becerisi
|
5
|
5
|
Alanında geliştirilmiş teknolojileri tanıma ve bu teknolojilerin uygulanma sürecinde karşılaşılan sorunları çözme becerisi.
|
5
|
6
|
Teknolojik gelişmeleri takip ederek çağın sorunları hakkında bilgi edinme ve yapacağı uygulamalarda uygun araçları seçme ve kullanma becerisi
|
5
|
7
|
Mühendislik problemlerini tanımlama, formüle etme ve çözme becerisi
|
4
|
8
|
Mühendislik çözümlerinin, evrensel ve toplumsal boyutlarda etkilerini anlamak için gerekli genişlikte eğitim
|
5
|
9
|
Alanında gerekli olan bilgiye, veri tabanları ve diğer bilgi kaynaklarını kullanarak ulaşabilme becerisi
|
4
|
10
|
Alanındaki ulusal ve uluslararası mevzuatı ve diğer düzenlemeleri takip edebilme
|
4
|
11
|
Alanındaki uygulamalarda çevre, iş güvenliği ve insan sağlığı ile ilgili konuları bilme ve uygulama becerisi
|
5
|
12
|
Disiplinler arası takımlarda çalışabilme ve etkin iletişim kurma becerisi
|
5
|
13
|
Mesleki ve etik sorumluluk bilinci
|
4
|
14
|
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci
|
5
|
15
|
Sosyal, kültürel ve toplumsal sorumlulukları kavrama, benimseme ve uygulayabilme becerisi
|
5
|