Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Giriş
|
K 1. İlgili bölüm
K 2. İlgili bölüm
|
2
|
Gıda endüstrisinde üretilebilme potansiyeli olan yeni gıda ürünü geliştirme stratejileri ve tüketici eğilimleri
|
K 1. İlgili bölüm
K 2. İlgili bölüm
|
3
|
Yeni ürün fikirlerinin oluşturulması ve ticari, teknik, stratejik, vb. açılardan değerlendirilmesi
|
K 1. İlgili bölüm
K 2. İlgili bölüm
|
4
|
Yeni ürün konseptlerinin geliştirilmesi, takım çalışması ve proje yönetimi
|
K 1. İlgili bölüm
K 2. İlgili bölüm
|
5
|
Yeni ürün fikirlerinin değerlendirilmesi, panel testleri, ürün özellikleri, duyusal değerlendirme teknikleri
|
K 1. İlgili bölüm
K 2. İlgili bölüm
|
6
|
Yeni ürün konseptleri çalışma sonuçlarının değerlendirilmesi ve dökümante edilmesi, prototip ürünün belirlenmesi ve tasarımı;
|
K 1. İlgili bölüm
K 2. İlgili bölüm
|
7
|
Ürün spesifikasyonlarının belirlenmesi, formülasyon, ingredientler ve fonksiyonel özellikleri
|
K 1. İlgili bölüm
K 2. İlgili bölüm
|
8
|
Prototip ürün özelliklerinin belirlenmesi, formulasyonu
|
K 1. İlgili bölüm
K 2. İlgili bölüm
|
9
|
Prototip üründe deney tasarımı, prototip ürün üretiminin gerçekleştirilmesi, paketleme, raf ömrü
|
K 1. İlgili bölüm
K 2. İlgili bölüm
|
10
|
Prototip ürünün değerlendirilmesi
|
K 1. İlgili bölüm
K 2. İlgili bölüm
|
11
|
İngredient spesifikasyonları, yasal mevzuat, fikri mülkiyet hakları
|
K 1. İlgili bölüm
K 2. İlgili bölüm
|
12
|
Son ürünün üretimi, tüketici testleri, pazarlama stratejileri, son ürünün raf ömrünün ve güvenilirliğinin tespiti, ambalaj seçimi ve etiket tasarımı, piyasaya sunumu ve dağıtımı
|
K 1. İlgili bölüm
K 2. İlgili bölüm
|
13
|
Yeni ürün geliştirme projelerinin sunumu ve değerlendirilmesi
|
K 1. İlgili bölüm
K 2. İlgili bölüm
|
14
|
Yeni ürün geliştirme projelerinin sunumu ve değerlendirilmesi
|
K 1. İlgili bölüm
K 2. İlgili bölüm
|