| Hafta | Konular | Ön Hazırlık | 
                    
                 
            
                
                    | 1 | Oyunların Tanıtımı, Bilgisayar Oyunları Endüstrisi, İnternet Oyun Kaynakları |  | 
            
                
                    | 2 | Oyunların Tarihi, Özellikleri ve Modelleri, Oyun Analizi, Oyun Çeşitleri, Klasik Oyunlar, Eyleme Dayalı Oyunlar |  | 
            
                
                    | 3 | Bulmaca Oyunları, Beceri Oyunları, Oyunu Parçalarına Ayırma |  | 
            
                
                    | 4 | Oyun Tasarlama İşlemi Safhaları, Tasarım Elemanları Öğeleri |  | 
            
                
                    | 5 | Aksiyon Oyunları, Bir Oyun Oluşturma, Sentezleme |  | 
            
                
                    | 6 | Oyun Tasarım Kuralları, Bir Oyun Anatomisi, Oyun Tasarımı ve Uygulama |  | 
            
                
                    | 7 | Tasarım Elemanlarının Analizi ve Sentezi, Etkileşimli Oyunu Kareleme (Ekrana Aktarma) |  | 
            
                
                    | 8 | Strateji Oyunları, Oyun Öyküleme, Kriter Değerlendirme-I |  | 
            
                
                    | 9 | Strateji Oyunları, Oyun Öyküleme, Kriter Değerlendirme-II |  | 
            
                
                    | 10 | Oyun Teknolojisi, I/O (Girdi/Çıktı) Cihazları, Macera Oyunları Giriş/Çıkış Yapısı, İnsan-Makine İlişkisi, Simülasyon Oyunları, RPG Oyunları |  | 
            
                
                    | 11 | Tasarım Arayüzü ve Grafik Kullanım, Oyun Mühendisliği, Oyunların Tasarlanması |  | 
            
                
                    | 12 | Genetik Algoritmalar ve Uygulamalar, Oyun Yapısı |  | 
            
                
                    | 13 | Tasarım Dokümantasyonu, Tasarım Değerlendirme ve Oyun Dengesi |  | 
            
                
                    | 14 | Eğitim Oyunları |  |