ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Oyunların Tanıtımı, Bilgisayar Oyunları Endüstrisi, İnternet Oyun Kaynakları
    2 Oyunların Tarihi, Özellikleri ve Modelleri, Oyun Analizi, Oyun Çeşitleri, Klasik Oyunlar, Eyleme Dayalı Oyunlar
    3 Bulmaca Oyunları, Beceri Oyunları, Oyunu Parçalarına Ayırma
    4 Oyun Tasarlama İşlemi Safhaları, Tasarım Elemanları Öğeleri
    5 Aksiyon Oyunları, Bir Oyun Oluşturma, Sentezleme
    6 Oyun Tasarım Kuralları, Bir Oyun Anatomisi, Oyun Tasarımı ve Uygulama
    7 Tasarım Elemanlarının Analizi ve Sentezi, Etkileşimli Oyunu Kareleme (Ekrana Aktarma)
    8 Strateji Oyunları, Oyun Öyküleme, Kriter Değerlendirme-I
    9 Strateji Oyunları, Oyun Öyküleme, Kriter Değerlendirme-II
    10 Oyun Teknolojisi, I/O (Girdi/Çıktı) Cihazları, Macera Oyunları Giriş/Çıkış Yapısı, İnsan-Makine İlişkisi, Simülasyon Oyunları, RPG Oyunları
    11 Tasarım Arayüzü ve Grafik Kullanım, Oyun Mühendisliği, Oyunların Tasarlanması
    12 Genetik Algoritmalar ve Uygulamalar, Oyun Yapısı
    13 Tasarım Dokümantasyonu, Tasarım Değerlendirme ve Oyun Dengesi
    14 Eğitim Oyunları
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster