Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Dersin tanıtımı: giriş, amaç ve öğrenim hedefleri
|
|
2
|
Öğrenme güçlüğünü tanılama ve sınıflandırma, öğrenme güçlüğünün nedenleri
|
K 1- BÖLÜM 2 / K 2- BÖLÜM 11
|
3
|
Öğrenme güçlüğünü önleme ve erken tanı, öğrenme güçlüğü olan çocukların eğitimleri
|
K 1- BÖLÜM 2 / K 2- BÖLÜM 11
|
4
|
Yaygın gelişim bozukluğu olan çocukları tanılama ve sınıflandırma, yaygın gelişim bozukluğu nedenleri
|
K 1- BÖLÜM 2 / K 2- BÖLÜM 13
|
5
|
Yaygın gelişim bozukluğunu önleme ve erken tanı ve yaygın gelişim bozukluğu olan çocukların eğitimleri
|
K 1- BÖLÜM 2 / K 2- BÖLÜM 13
|
6
|
Dil ve konuşma güçlüğünü tanılama ve sınıflama, dil ve konuşma güçlüğü nedenleri
|
K 1- BÖLÜM 2 / K 2- BÖLÜM 10
|
7
|
Dil ve konuşma güçlüğünü önleme ve erken tanı, dil ve konuşma yetersizliği olan çocukların eğitimleri
|
K 1- BÖLÜM 2 / K 2- BÖLÜM 10
|
8
|
Zihinsel engellileri tanılama ve sınıflandırma, zihinsel engellilik nedenleri
|
K 1- BÖLÜM 2 / K 2- BÖLÜM 6
|
9
|
Zihinsel engeli önleme ve erken tanı ,zihinsel engellilerin eğitimleri
|
K 1- BÖLÜM 2 / K 2- BÖLÜM 6
|
10
|
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu (DEHB) olan çocuklar
|
K 1- BÖLÜM 2
|
11
|
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu (DEHB) olan çocukların eğitimleri
|
K 1- BÖLÜM 2
|
12
|
Üstün zekâlı ve üstün yetenekli çocukları tanılama ve sınıflandırma
|
K 1- BÖLÜM 2 / K 2- BÖLÜM 15
|
13
|
Üstün zekâlı ve üstün yetenekli çocuklarda erken tanı ve eğitimleri
|
K 1- BÖLÜM 2 / K 2- BÖLÜM 15
|
14
|
Uzun Süreli (Süreğen) Hastalığı olan ve hastanede yatan çocuklar ve eğitimleri
|
K 1- BÖLÜM 2
|