Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Yaratıcılık kavramı
|
K1, B1, B3
K2, B1, B2
|
2
|
Okul öncesi eğitimde yaratıcı uygulamalar
|
K2, B3
K1, B11
|
3
|
Okul öncesi eğitimde yaratıcı uygulamalar (yaklaşımlar)
|
K1, B5
|
4
|
Sanatsal tarzlar
|
K2, B9
K3, B1, B6
|
5
|
Okul öncesi dönemde görsel sanat eğitimi
|
K3, B1
|
6
|
Çocukların sanatsal gelişimi
|
K3, B2
K2, B5
|
7
|
Çocukların sanatsal gelişimi
|
K3, B2
K2, B5
|
8
|
Çocukların sanatsal gelişimi
|
K3, B2
K2, B5
|
9
|
Okul öncesi eğitim kurumlarında sanat merkezi
|
K2, B13
|
10
|
Görsel sanat eğitiminde öğretmenin rolü
|
K2, B15
K3, B4
|
11
|
Görsel sanat eğitiminde öğretmenin rolü
|
K2, B15
K3, B4
|
12
|
Güvenlik
|
|
13
|
Çocukların resimlerinin değerlendirilmesi
|
K2, B16
|
14
|
Okul öncesi eğitimde sanat etkinliklerinin planlanması
|
K3, B1
K2, B10, B11, B12
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Çocuk gelişimi ve eğitimi alanında mesleğin profesyonel gereklerini yerine getirir.
|
5
|
2
|
Çocukların Türkçeyi doğru ve güzel kullanmalarına yönelik özen gösterir.
|
3
|
3
|
Çocuk gelişimini ve çocukların bilişsel, duyuşsal, psiko-motor gelişimine uygun etkinlik hazırlar ve uygular.
|
5
|
4
|
Toplum, aile ve çocuk ilişkisini tanır; Çocukla etkili iletişim kurar.
|
4
|
5
|
Drama, oyun, müzik ve animasyon etkinliklerini planlar ve uygular.
|
4
|
6
|
Çocukların beslenme alışkanlıklarını takip eder.
|
-
|
7
|
Özel gereksinimli çocuklara yönelik etkinlikler planlar ve uygular.
|
-
|
8
|
Çocukta bilim ve teknoloji eğitimini, matematik ve fen etkinliklerini planlar ve uygular.
|
-
|
9
|
Günlük eğitim planı akışı içerisindeki etkinliklerini planlar ve uygular.
|
5
|
10
|
Çalışma ortamındaki araç-gereç, materyal, dokümanları kullanır, bakımını yapar, etkinlikleri hazırlar ve uygular.
|
3
|
11
|
Aile eğitimi konusunda bilgi ve beceri sahibi olur.
|
-
|
12
|
Çocuk sağlığı ve hastalıkları konusunda bilgi ve beceri sahibi olur.
|
-
|
13
|
Çocuklara iyi alışkanlıklar kazandırmada rehberlik eder ve sınıf yönetimi ile ilgili bilgi ve beceriye sahip olur.
|
5
|
14
|
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite, kültürel ve toplumsal değerler ile çevre koruma konularında yeterli bilince sahip olur.
|
-
|
15
|
Toplumsal sorumluluk bilincini, öz güveni, toplumsal duyarlılık ve farkındalığı geliştirir ve destekler.
|
-
|