ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Dersin tanıtımı: giriş, amaç ve öğrenim hedefleri Fen Eğitimi ve Önemi K1 Bölüm 1, sayfa 1-23 K2 Bölüm 6 , sayfa 39-41
    2 Bilimsel Süreç Becerileri Fen Eğitiminde Kullanılan Temel Bilimsel İşlem Alanları K1 Bölüm 1 , sayfa 12-17, K2 Bölüm 5 , sayfa 31-35, K3 Bölüm 2 , sayfa 19-59
    3 Fen Eğitim Öğretim Yöntemleri MEB Okul Öncesi Eğitim Programında Fen Eğitimi K1 Bölüm 2 , sayfa 36-51, K2 Bölüm12-18 , sayfa 67-110, K4Bölüm 4 , sayfa 91-128
    4 Fen Eğitiminde Öğretmenin Rolü K1 Bölüm 10 , sayfa 52, K2 Bölüm 6 , sayfa 143-152
    5 Okul öncesi dönemde fen etkinliklerinin uygulanması- Öğrenci sunumlar K2 Bölüm12-18 , sayfa 67-110, K3 Bölüm 12 , sayfa 251-280,
    6 Okul öncesi dönemde fen etkinliklerinin uygulanması- Öğrenci sunumlar K2 Bölüm12-18 , sayfa 67-110, K3 Bölüm 12 , sayfa 251-280,
    7 Okul öncesi dönemde fen etkinliklerinin uygulanması- Öğrenci sunumlar K2 Bölüm12-18 , sayfa 67-110, K3 Bölüm 12 , sayfa 251-280,
    8 Okul öncesi dönemde fen etkinliklerinin uygulanması- Öğrenci sunumlar K2 Bölüm12-18 , sayfa 67-110, K3 Bölüm 12 , sayfa 251-280,
    9 Okul öncesi dönemde fen etkinliklerinin uygulanması- Öğrenci sunumlar K2 Bölüm12-18 , sayfa 67-110, K3 Bölüm 12 , sayfa 251-280,
    10 Okul öncesi dönemde fen etkinliklerinin uygulanması- Öğrenci sunumlar K2 Bölüm12-18 , sayfa 67-110, K3 Bölüm 12 , sayfa 251-280,
    11 Okul öncesi dönemde fen etkinliklerinin uygulanması- Öğrenci sunumlar K2 Bölüm12-18 , sayfa 67-110, K3 Bölüm 12 , sayfa 251-280,
    12 Okul öncesi dönemde fen etkinliklerinin uygulanması- Öğrenci sunumları K2 Bölüm12-18 , sayfa 67-110, K3 Bölüm 12 , sayfa 251-280,
    13 Okul öncesi dönemde fen etkinliklerinin uygulanması- Öğrenci sunumları K2 Bölüm12-18 , sayfa 67-110, K3 Bölüm 12 , sayfa 251-280,
    14 Okul öncesi dönemde fen etkinliklerinin uygulanması- Öğrenci sunumları K2 Bölüm12-18 , sayfa 67-110, K3 Bölüm 12 , sayfa 251-280,
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster