Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Dersin tanıtımı: giriş, amaç ve öğrenim hedefleri
|
|
2
|
Okul öncesi dönemde matematiksel düşüncenin yeri ve önemi
|
K 1- BÖLÜM 1
|
3
|
Matematiğin, zeka, cinsiyet, toplumsal değerler gibi değişkenlerle ilişkileri
|
K 1- BÖLÜM 1
|
4
|
Okul öncesi dönemde matematiksel düşünmenin gelişimi ve geliştirilmesi ile ilgili farklı yaklaşımlar
|
K 1- BÖLÜM 2
|
5
|
Sezgisel matematiğin tanımı ve çocuklarda kavram gelişimi
|
K 1- BÖLÜM 2
|
6
|
Matematik kavramlarının öğretilmesinde eğitim programlarında dikkate alınması gereken temel öğretim ilkeleri
|
K 1- BÖLÜM 3, 4
|
7
|
Okul öncesinde kazandırılabilecek temel matematiksel kavramlar (sayı sayma, çokluk, doğal sayılarla işlemler, ölçme ile ilgili kavramlar, temel geometrik şekiller vb.)
|
K 1- BÖLÜM 5, 6
|
8
|
Soru sorma stratejileri
|
K 1- BÖLÜM 6
|
9
|
Okul öncesi dönemde matematik etkinliklerinin planlanması
|
K 1- BÖLÜM 7
|
10
|
Okul öncesi dönemde matematik etkinliklerinin planlanması
|
K 1- BÖLÜM 8
|
11
|
Okul öncesi dönemde matematik etkinliklerinin uygulanması
|
K 1- BÖLÜM 7, 8
|
12
|
Okul öncesi dönemde matematik etkinliklerinin uygulanması
|
K 1- BÖLÜM 7, 8
|
13
|
Matematik etkinliği materyal sunumu
|
K 1- BÖLÜM 9
|
14
|
Matematik etkinliği materyal sunumu
|
K 1- BÖLÜM 9
|