Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Çocuk Edebiyatına Giriş-Dünya Çocuk Edebiyatı Tarihi
|
K1; Bölüm1, Bölüm2
|
2
|
Türk Çocuk Edebiyatı Tarihi
|
K1; Bölüm1
|
3
|
Türk Çocuk Dergileri
|
K1; Bölüm5
|
4
|
Çocuk Edebiyatının Katkıları
|
K1; Bölüm7
|
5
|
Çocuk Edebiyatının Katkıları
|
K1; Bölüm7
|
6
|
Resimli Çocuk Kitaplarında Bulunması Gereken Temel Özellikler I
|
K1; Bölüm3
|
7
|
Resimli Çocuk Kitaplarında Bulunması Gereken Temel Özellikler II
|
K1; Bölüm3
|
8
|
Okul Öncesi Dönem Çocuk Edebiyatı Türleri I
|
K1; Bölüm4
|
9
|
Okul Öncesi Dönem Çocuk Edebiyatı Türleri II
|
K1; Bölüm4
|
10
|
Ele Alınan Özel Konular
|
K1; Bölüm4
|
11
|
Çocuk Kitaplığı ve Kütüphaneleri
|
K1; Bölüm5
|
12
|
Çocuk ve medya II
|
K1; Bölüm5
|
13
|
Çocuk ve medya II
|
K1; Bölüm5
|
14
|
Çocuk ve medya III
|
K1; Bölüm5
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Çocuk gelişimi ve eğitimi alanında mesleğin profesyonel gereklerini yerine getirir.
|
3
|
2
|
Çocukların Türkçeyi doğru ve güzel kullanmalarına yönelik özen gösterir.
|
5
|
3
|
Çocuk gelişimini ve çocukların bilişsel, duyuşsal, psiko-motor gelişimine uygun etkinlik hazırlar ve uygular.
|
4
|
4
|
Toplum, aile ve çocuk ilişkisini tanır; Çocukla etkili iletişim kurar.
|
3
|
5
|
Drama, oyun, müzik ve animasyon etkinliklerini planlar ve uygular.
|
4
|
6
|
Çocukların beslenme alışkanlıklarını takip eder.
|
-
|
7
|
Özel gereksinimli çocuklara yönelik etkinlikler planlar ve uygular.
|
4
|
8
|
Çocukta bilim ve teknoloji eğitimini, matematik ve fen etkinliklerini planlar ve uygular.
|
-
|
9
|
Günlük eğitim planı akışı içerisindeki etkinliklerini planlar ve uygular.
|
-
|
10
|
Çalışma ortamındaki araç-gereç, materyal, dokümanları kullanır, bakımını yapar, etkinlikleri hazırlar ve uygular.
|
3
|
11
|
Aile eğitimi konusunda bilgi ve beceri sahibi olur.
|
3
|
12
|
Çocuk sağlığı ve hastalıkları konusunda bilgi ve beceri sahibi olur.
|
-
|
13
|
Çocuklara iyi alışkanlıklar kazandırmada rehberlik eder ve sınıf yönetimi ile ilgili bilgi ve beceriye sahip olur.
|
5
|
14
|
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite, kültürel ve toplumsal değerler ile çevre koruma konularında yeterli bilince sahip olur.
|
-
|
15
|
Toplumsal sorumluluk bilincini, öz güveni, toplumsal duyarlılık ve farkındalığı geliştirir ve destekler.
|
-
|