ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Dersin tanıtımı; giriş, amaç ve öğrenim hedefleri
    2 Hizmet sunumu aşamaları,gözlük kullanıcısını tanıma ve karşılama, dinleme ve ihtiyacı anlama
    3 Bilgilendirme ve doğru sunum
    4 Ürün takibi ve teslimi, ürün teslimi sonrası hizmet
    5 Hizmet sunum aşamaları ile ilgili örnekler
    6 İşletme yönü ile optisyenlik müessesesi, işletme çeşitleri
    7 İşletme çeşitleri
    8 Bir optisyenlik müessesesi nasıl açılır ve ürün temini
    9 Takım çalışmasının önemi, satış bölümü için tavsiyeler
    10 Hasta şikayetlerinin giderilmesi
    11 Gözlük satışında etik davranışlar
    12 Hasta takibi ve rekabet
    13 Ödevin sınıf içinde tartışılması
    14 Genel değerlendirme
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster