|
Ön Koşul
|
Bu dersin ön koşulu yoktur.
|
|
Ders Dili
|
Türkçe
|
|
Dersin Sorumlusu
|
Öğretim Görevlisi Zeynep MADEN
|
|
Dersi Verenler
|
-
|
|
Ders Yardımcıları
|
Bölümün öğretim elemanları
|
|
Kaynaklar
|
Tekin, F. (2014). Turizm Personeline Pratik İngilizce, 1. Baskı, Ankara: Seçkin Yayıncılık.
Türet, Ş. S. (2000). Yeni Öğrenenler İçin Pratik Turizm İngilizcesi, İstanbul: Fono Açık Öğretim Kurumu Yayınları.
Lawrence J. Z.& Nigel C. (2012). Everyday English for Hospitality Professionals, 1. Baskı, New York City: HarperCollins Publishers.
Seymour, M. (2011). Hotel and Hospitality English, 1. Baskı, New York City: HarperCollins Publishers.
|
|
Yardımcı Kitap
|
Jordens, R. & Jordens, T. ( 2011). Talk About Travel, 2. Baskı, Japonya: Compass Publishing.
Jennifer, M. T. (2004). English for Hospitality and Foodservice, 1. Baskı, Londra: Pearson Publishing.
|
|
Dersin Amacı
|
Mesleki İngilizce alanında okuma, konuşma, yazma ve dinleme becerileri kazandırmak. Türkiye`de ve dünyada turizm ile ilgili güncel gelişmeleri takip edebilecek, istatistiki verileri analiz edebilecek düzeyde genel kavram ve terimlerin öğrenilmesidir.
|
|
Dersin İçeriği
|
Öğrencilerle yüz yüze eğitim şeklinde işlenecek bu dersin içeriğinde Turizm İle İlgili Temel Kavramlar, Otel İşletmeciliği İle İlgili Temel Kavramlar, Misafir Hizmetleri ve İletişim, Misafir / Müşteri Çeşitleri, Müşteri Davranışları, Müşteri Memnuniyeti, Ön Büro İle İlgili Temel Kavramlar, Kat Hizmetleri İle İlgili Temel Kavramlar, Pazarlama ve Satış ve Halkla İlişkiler İle İlgili Temel Kavramlar konuları işlenecektir.
|