ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Turizm Pazarlaması TUR209 GÜZ 3+0 S 4
    Öğrenme Çıktıları
    1-Pazarlamanın tarihsel gelişimini özetler.
    2-Turizm pazarlamasında sosyal medya kullanımını açıklar.
    3-Turizm pazarlamasının özelliklerini açıklar.
    Ön Koşul Bu dersin ön koşulu yoktur.
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Doç. Dr. Ayhan DAĞDEVİREN
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları Bölümün öğretim elemanları
    Kaynaklar K1 Kozak, N. (2019). Turizm Pazarlaması (8. baskı). Detay Yayıncılık, Ankara. K2 Ersoy, N. F. (2016). Pazarlama Bilgi Sistemleri ve Pazarlama Araştırması. E.O. Aksöz (ed.). Turizm Pazarlaması (128-150 s.). Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir. Özel, Ç. H. (2016). Turizm Pazarlamasına Genel Bakış. .O. Aksöz (ed.). Turizm Pazarlaması (24-49 s.). Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir. Er, İ. (2016). Turizm Pazarlamasında Genişletilmiş Pazarlama Karması Elemanlarının Yeri. O. Aksöz (ed.). Turizm Pazarlaması (74-103 s.). Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir. Boyraz, E. (2016). Turizm Pazarlamasında Sosyal Medya Kullanımı. O. Aksöz (ed.). Turizm Pazarlaması (152-179 s.). Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir.
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Bu dersin amacı, turizm pazarlaması ile ilgili temel kavramları öğretmektir.
    Dersin İçeriği Bu dersin içeriğinde genel olarak pazarlama, hizmet pazarlaması, turizm pazarlamasına giriş, turizm pazarlaması çevresi, turizm pazarlaması planlaması, pazarlama bilgi sistemi, turizm pazarı, pazarlama karma elemanları (ürün, dağıtım, fiyat, tutundurma, insan, fiziksel kanıtlar, süreçler), turizm pazarlamasında sosyal medya kullanımı konuları yer almaktadır.
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster