Ön Koşul
|
Bu dersin ön koşulu yoktur.
|
Ders Dili
|
Türkçe
|
Dersin Sorumlusu
|
Doç. Dr. Ayhan DAĞDEVİREN
|
Dersi Verenler
|
-
|
Ders Yardımcıları
|
Bölümün öğretim elemanları
|
Kaynaklar
|
K1
Kozak, N. (2019). Turizm Pazarlaması (8. baskı). Detay Yayıncılık, Ankara.
K2
Ersoy, N. F. (2016). Pazarlama Bilgi Sistemleri ve Pazarlama Araştırması. E.O. Aksöz (ed.). Turizm Pazarlaması (128-150 s.). Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir.
Özel, Ç. H. (2016). Turizm Pazarlamasına Genel Bakış. .O. Aksöz (ed.). Turizm Pazarlaması (24-49 s.). Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir.
Er, İ. (2016). Turizm Pazarlamasında Genişletilmiş Pazarlama Karması Elemanlarının Yeri. O. Aksöz (ed.). Turizm Pazarlaması (74-103 s.). Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir.
Boyraz, E. (2016). Turizm Pazarlamasında Sosyal Medya Kullanımı. O. Aksöz (ed.). Turizm Pazarlaması (152-179 s.). Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir.
|
Yardımcı Kitap
|
-
|
Dersin Amacı
|
Bu dersin amacı, turizm pazarlaması ile ilgili temel kavramları öğretmektir.
|
Dersin İçeriği
|
Bu dersin içeriğinde genel olarak pazarlama, hizmet pazarlaması, turizm pazarlamasına giriş, turizm pazarlaması çevresi, turizm pazarlaması planlaması, pazarlama bilgi sistemi, turizm pazarı, pazarlama karma elemanları (ürün, dağıtım, fiyat, tutundurma, insan, fiziksel kanıtlar, süreçler), turizm pazarlamasında sosyal medya kullanımı konuları yer almaktadır.
|