ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Turizmde Tüketici Davranışı TUR212 BAHAR 2+0 S 3
    Öğrenme Çıktıları
    1-Tüketici davranışı kavramını ve özelliklerini açıklar.
    2-Tüketici davranışı ile pazarlama stratejisi arasındaki ilişkiyi anlar.
    3-Turizmde tüketici davranışlarını hatırlar.
    Ön Koşul Bu dersin ön koşulu yoktur.
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Araştırma Görevlisi Doktor Sinem KUNT
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları Araştırma Görevlisi Sema KÜÇÜKALİ
    Kaynaklar K1. Eroğlu, E., M.N., Velioğlu, Barış, G., & Argan, M. (2012). Tüketici Davranışları. Y. Odabaşı (ed.) (1.Baskı). Anadolu Üniversitesi Yayını, Eskişehir.
    M1. Aydın, B., & Doğan, M. (2020). Yeni Koronavirüs (COVID-19) Pandemisinin Turistik Tüketici Davranışları ve Türkiye Turizmi Üzerindeki Etkilerinin Değerlendirilmesi. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, 6(1), 93-115.
    Yardımcı Kitap YK1. Koç, E. (2016). Tüketici Davranışı ve Pazarlama Stratejileri Global ve Yerel Yaklaşım (7. Baskı). Seçkin Yayıncılık, Ankara.
    YK2. Demir, Ş. Ş., & Kozak, M. (2013). Tüketici Davranışları (1. Baskı). Detay Yayıncılık, Ankara.
    YK3. Odabaşı, Y., & Barış, G. (2014). Tüketici Davranışı (14. Baskı). MediaCat Yayınları, İstanbul.
    YK4. Durmaz, Y. (2007). Tüketici Davranışı (2. Baskı). Detay Yayıncılık, Ankara.
    Dersin Amacı Turizmde tüketicinin önemini teorik ve uygulamaya dönük araştırmalar ile ortaya koymaktır.
    Dersin İçeriği Bu dersin içeriğinde Tüketici Davranışı Kavramı ve Özellikleri, Tüketici Davranışı ve Pazarlama Stratejisi İlişkisi, Öğrenme ve Güdülenme, Güdüleme Kuramları, Algılama ve İlgilenim, Perakendecilikte Algılama ve Tüketiciler Tutum ve değerler, Yeni Koronavirüs (COVID-19) Pandemisinin Turistik Tüketici Davranışları ve Türkiye Turizmi Üzerindeki Etkilerinin Değerlendirilmesi, Kişilik, Benlik ve Yaşam Biçimleri, Danışma Grupları ve Aile Satın Alma Karar Sürecinde Danışma Grupları ve Tüketici Davranışında Aile, Sosyal Sınıf ve Kültür ve Tüketici Karar ve Satın Alma Süreçleri konuları işlenecektir.
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster