Resources
|
R1. Çeşmeci, N. (2018). Tur çeşitleri ve turist rehberliği (1. Baskı). Eser, S., Şahin, S., & Çakıcı, C. (Eds.). Turist rehberliği. Detay Yayıncılık, Ankara.
R2. Demir, M., Çolakoğlu, O., & Çoşkun, O. İ., Yüksek, G. (2016). Tur planlaması ve yönetimi. O. Emir (ed.), Tur Yönetimi Kavramı ve Önemi (3-21 s). Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir.
WS1. İletişim psikolojisi, beden dili ve kullanımı ders notları. (2021). https://avys.omu.edu.tr/storage/app/public/aysu.gul/63209/ileti%C5%9Fim%20psikolojisi%207-8%20%20beden%20dili.pdf Erişim 14 Şubat 2021.
WS2. Turizm çeşitleri (2021). https://www.ktb.gov.tr/TR-96269/turizm-cesitleri.html Erişim: 14 Şubat 2021.
M1. Kunt, S. (2021). Covid-19 Pandemisinin Turizme Etkisi Konusunda Yapılan Çalışmaların Carrot² Analizi ile Değerlendirilmesi. Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi, 5(1), 30-47.
M2. Örnek, N., & Avcı, N. (2019). Turist rehberlerinin duygusal zeka ile rehberlik stilleri ilişkisi. Journal of Yaşar University, 14(56), 536-548.
M3. Dursun, M. T., & Cankül, D. (2020). Turist rehberlerinin kullandığı bilgi kaynaklarının belirlenmesi (Identifying of. journal of tourism and gastronomy studies, 8(4), 2603-2620.
M4. Çınar, B., & Toksöz, D. (2020). Turist rehberliğinde hikayeleştirme ve mekanların tüketimi. Turist Rehberliği Dergisi (TURED), 3(1), 1-17.
M5. Temizkan, R., & Hilmi, A. R. (2017). Turist rehberlerine yönelik e-şikâyetlerin analizi. Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi, (64), 273-285.
M6. Gürsoy, H., & Karaman, S. (2019). Profesyonel turist rehberlerinin kişisel gelişimi ve mesleki donanımı üzerine bir araştırma. Turist Rehberliği Dergisi (TURED), 2(2), 88-103.
M7. Büyükkuru, M., & Aslan, Z. (2015). Turist rehberlerinin iletişim becerilerinin turistlerin tur deneyimi üzerine etkisi: Nevşehir ilinde bir araştırma. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13(34).
T1. Çorman, G. (2018). Turist rehberliğinde foodie özelliğinin önemi (Yüksek Lisans Tezi), Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Balıkesir.
|
Content
|
In this course; tourist guidance , the relationship of tourist guides with emotional intelligence and guidance styles, information sources used by tourist guides, storytelling and consumption of places, analysis of e-complaints for tourist guides, body language and use, tour management, features, types, elements involved in the tour, the most widely applied in Turkey examples tour, personal development and professional equipment and importance of the subject property foodie tourist guide in the tourist guides will be processed.
|